Strona 1 z 1

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: śr maja 21, 2014 09:03
autor: Skrzak
Pytanie:
Które piny w komforcie to przednie drzwi kierowcy i przednie drzwi pasażera? Chodzi o mikrostyki i info na fisie o otwartych drzwiach. Właśnie wymieniłem fis z 1/2 na 1/1 i przednie drzwi mi pokazuje odwrotnie, tylne i klapa są okej. Od razu uprzedzam pytanie, auto nie było anglikiem i nie mam pojęcia skąd to się wzięło. Próbowałem wiele wsadów licznika (poszukiwania właściwego) i zawsze tak pokazuje, więc zakładam, że po prostu przewody od mikrostyków we wtyczce komfortu są podpięte odwrotnie. No chyba, że o coś innego tu chodzi, przekaźnik, bezpiecznik?

Komfort 1C0 z dwoma kostkami.

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: śr maja 21, 2014 12:58
autor: kamil1555
Po pierwsze ta informacja idzie po CAN (CAN L I CAN H), więc odwrotnie nie są podpięte. Jeśli już to silniczki(moduły) szyb są od anglika.

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: śr maja 21, 2014 21:19
autor: krissMK4
Jak by silniczki były z anglika to musiałby mieć panel itp po stronie pasażera bo silniczek z prawych drzwi nie pasuje do lewych , tylko może komfort jest z anglika i wysyła licznikowi info że kierowca jest po prawej stronie

Re: Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: czw maja 22, 2014 12:34
autor: kamil1555
krissMK4 pisze:Jak by silniczki były z anglika to musiałby mieć panel itp po stronie pasażera bo silniczek z prawych drzwi nie pasuje do lewych , tylko może komfort jest z anglika i wysyła licznikowi info że kierowca jest po prawej stronie
Znam takich co obcinają te plastiki(obudowy elektroniki silniczka) i pasują wtedy ;)

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: czw maja 22, 2014 13:14
autor: Andrzej4286
Skrzak, zmiana wartości w epromie komfortu musi byc zrobiona z gb na eu i będziesz miał informacje na fisie jak potrzeba wsad licznika nie ma tu nic do rzeczy

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: czw maja 22, 2014 20:04
autor: grg474
Skrzak pisze:Właśnie wymieniłem fis z 1/2 na 1/1 i przednie drzwi mi pokazuje odwrotnie, tylne i klapa są okej.
licznik był angolem? Jak nie masz pewności (tarcze mógł ktoś podmienić) to:
VAG> CANGATEWAY> software coding > 00006 > test i save (nie ważne że tam masz 00006 - masz to zrobić)
Wyłączyć stacyjkę. Zamknać pilotem auto. Odczekać aż zniknie ikona samochodu na liczniku. Otworzyć pilotem auto. Otworzyć drzwi. Jeśli nadal pokazuje zamiennie komfort jest z angola i trzeba edytować eprom

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: czw maja 22, 2014 22:12
autor: Skrzak
Licznik jest z pasata angola, z końcówką 949A, tarcze ma z podwójną prędkością, mile i km. No ale ja wgrywam do niego wsady to europejskie. Dobra spróbuję z tym cangateway chociaż już wiele razy to robiłem. Auto raczej w całości było euro poza tym zmienionym licznikiem, bo dokładnie sprawdziłem jego historię i było kupione w salonie w Holandii i raczej nie wygląda, żeby ktoś coś tam wymieniał. Rocznik 2002, modelowo 2003 i raczej komfort na czasie czyli nie ruszany, 1C0.

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: pt maja 23, 2014 12:40
autor: kamil1555
A masz przekodowany licznik z mil na kilometry? Zmień kodowanie na Europe.

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: pn cze 09, 2014 19:36
autor: Skrzak
Wszystko już działa jak trzeba w tym liczniku na wsadzie z R32 tylko ciągle ta jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jakieś pomysły od czego zacząć szukanie w komforcie? Nie wiecie, czy tak samo commanderem można się dobrać do eepromu komfortu? Cholera wie czy ten komfort nie jest z anglika...

Gdzie w komforcie są podłączone mikrostyki od drzwi?

: pn lip 07, 2014 13:40
autor: Skrzak
Panowie czy ktoś wie, czy któreś z kodowań komfortu 1C0 - soft lub WSC zawiera info o UK lub EU i wie jak to przestawić? Chodzi info na fisie wyswietlające odwrotnie te drzwi. Spotkałem się z "opiniami", że wystarczy przewody od mikrostyków w drzwiach, czyli de fakto piny w kostce komfortu przełożyć ale jeżeli info z mikrostyków jest po CAN, to wtedy kodowanie komfortu. Jakieś sugestie? Póki co próbowałem tylko wklepać soft coding jakiś tam od selective i all door. Wiem że to nie od tego ale myslałem, że spróbować warto.
Co s tym WSC coding, może tu coś? Szukam szukam i nie mogę znaleźć w guglu.