Strona 1 z 1

Kontrolka+brzęczyk

: pt maja 09, 2014 21:03
autor: Kaczy95
Witam,
Na wstępie-wiem, ze było to już wałkowane x razy, ale i tak nie znalazłem dla siebie odpowiedzi. Golf 3 1.6 ABU, kontrolka+brzęczyk dają o sobie znać przy 2000 obr, gdy silnik jest nagrzany. Po przegazowaniu ok. 3000 problem ustępuje do czasu, gdy znów jadę przy 2000 obr. Ciśnienie mierzone było już jakiś czas temu. Nie pamiętam dokładnych parametrów, lecz wiem, że nie jest ono zbyt dobre. Moje pytania są nastepujące: Czy do tego może przyczynić się filtr oleju firmy Filtron. Czytałem, że z Filtronem jest różnie. Czy warto zainwestować i założyć teraz filtr Manna? Oleju na razie nie zmieniam, bo liczę na nim przejechać jeszcze jakieś 5 tys. 2 pytanie dotyczy samego brzęczka. Czy możecie mnie uświadomić, gdzie jest on umiejscowiony i w jaki sposób mogę go usunąć, aby nie denerwował mnie już w czasie jazdy...

Dzięki z góry za odpowiedź

Kontrolka+brzęczyk

: pt maja 09, 2014 21:47
autor: bioly05011
filtr kosztuje niewiele w przypadku zatarcia silnika ,brzęczek jest po to by informował o słabym ciśnieniu tak samo jak kontrolka (a znajduje się w samych zegarach)

Kontrolka+brzęczyk

: sob maja 10, 2014 12:22
autor: Kaczy95
Rozumiem, a czy mógłby ktoś mi podać schemat i wytłumaczyć jak najlepiej odlutować ten brzęczyk? Najlepiej tak, aby móc w razie coś podłączyć go z powrotem

Kontrolka+brzęczyk

: sob maja 10, 2014 12:32
autor: bioly05011
zegary wyjmujesz zdejm tylną pokrywę i wylutuj go jak wyjmiesz zegary odrazu go zobaczysz w tylnej części u góry od lewej strony 10cm od brzegu okrągły czarny reszta należy do Ciebie

Kontrolka+brzęczyk

: sob maja 10, 2014 12:40
autor: Kaczy95
Obrazek
Chodzi o to?

Kontrolka+brzęczyk

: sob maja 10, 2014 12:48
autor: bioly05011
właśnie tak

Kontrolka+brzęczyk

: sob maja 10, 2014 12:50
autor: Kaczy95
Ok, dzięki za info :)