Strona 1 z 1

Vw Golf 3 kombi, 1.8 AAM, problem z uruchamianiem silnika.

: ndz kwie 13, 2014 21:21
autor: TDI.SUBARU
Witam!
Był problem z uruchamianiem silnika, który na co dzień "pali na dotyk". Jako, że został rozwiązany, opisuję sytuację, która miała miejsce w okresie, kiedy w dzień temperatura była dodatnia, ale w nocy były ujemne temperatury.
Jakiś czas temu, po zatankowaniu auta do pełna na 1 ze stacji popularnej sieci zaczęły się "cyrki" z uruchamianiem silnika. Sprawdzone zostały świece zapłonowe(więc i przewody wysokiego napięcia oraz aparat zapłonowy) oraz filtr powietrza. Wszystko było ok pod maską. Do baku trafiło jeszcze 0,5l denaturatu, ale bez pożądanego efektu. Okazało się, że w filtrze paliwa, za pompą paliwa, za zbiornikiem, bezpośrednio pod płytą podłogową, zebrała się woda. Dlatego przy ujemnych temperaturach, zwłaszcza przy gruncie, był problem z uruchamianiem. Ale filtr został wymieniony, paliwo spuszczone, przecedzone, zbiornik dokładnie wyczyszczony. Paliwo trafiło z powrotem do zbiornika. Po kilku próbach uruchomienia silnika, "zaskoczył". Ale to nie koniec. Problemy są dalej, jeżeli auto stoi z kufrem(a więc i zbiornikiem) "w górze". Tak, jakby był gdzieś "zalewany" w normalnej pozycji lub w ogóle paliwa nie dostawał, a to by się cofało.
1.8 AAM, 75KM.

Vw Golf 3 kombi, 1.8 AAM, problem z uruchamianiem silnika.

: ndz kwie 13, 2014 21:22
autor: TDI.SUBARU
Auto 24.03 trafiło do mechanika.
Po wymianie kompletu przewodów wysokiego napięcia(jednak nie były ok) i uszkodzonej cewki wysokiego napięcia auto z powrotem pali "na dotyk".
Pompa pracuje jak należy, wszystko jest ok.
Mam nadzieję, że temat przyda się jeszcze komuś w przyszłości. Mój problem rozwiązany.
Pozdrawiam!