Schemat kabli zapłonowych VR6

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Yankeee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:19

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: Yankeee » sob kwie 05, 2014 23:40

Chyba jestem pewien, że po wymianie świec i kabli zapłonowych musiałem je źle podłączyć...
Zrobiłem zdjęcie i zaznaczyłem numerami według których idą przez osłonę ponieważ na niej są napisane cyfry, proszę o pomoc! Nie znalazłem żadnych prostych schematów na forach piszą dla mnie tak niezrozumiale, że łapię się za głowę...
Obrazek



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: grg474 » ndz kwie 06, 2014 08:50

zerknij tu jak są upięte kable
link zerknij na 3 i 5


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: roman58 » ndz kwie 06, 2014 08:57

Kolejność zapłonu to 1-5-3-6-2-4 kolejność cylindrów 1 3 5
2 4 6
1 3 5 jest lewa strona a 2 4 6 jest prawa strona.



Awatar użytkownika
Yankeee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:19

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: Yankeee » ndz kwie 06, 2014 10:06

Czyli na to wychodzi, że pomieszały się kabel 3 i 5 dzięki za pomoc, zaraz podejdę do samochodu pozmieniam i zobaczymy jak jeździ ; )



Awatar użytkownika
Yankeee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:19

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: Yankeee » ndz kwie 06, 2014 10:53

Teraz już się nie wyłącza, lecz mojego ogólnego problemu z odpalaniem i nierówną pracą na niskich obrotach nowe świece i kable nie rozwiązały niestety...



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: grg474 » pn kwie 07, 2014 18:47

Yankeee pisze:lecz mojego ogólnego problemu z odpalaniem i nierówną pracą na niskich obrotach
czujnik temp silnika sprawdzony ile pokazuje na zimnym silniku?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Yankeee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2014 22:19

Schemat kabli zapłonowych VR6

Post autor: Yankeee » pn kwie 07, 2014 21:22

Znaczy się ogólnie mam chyba niesprawny prędkościomierz i wskazówka temperatury bez przerwy pokazuje 70 stopni, czy włączony czy też nie, ale sprawdzając na cyfrowym wyświetlaczu to jeśli chodzi o ciepły silnik trzyma bez problemu te 90 stopni, a na zimnym to nie mam pojęcia czy to jest bardzo ważne?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości