Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Witam.
W pewnym momencie, chyba przy odpalaniu rano dwa dni temu
zauważyłem że zaczęła migać na desce dioda oleju
i mrugać, żarzyć się dioda z alternatora.
Potem przestał działać obrotomierz
a na końcu nawet prędkościomierz
Sprawdziłem więc olej i poziom jest OK.
Natomiast po 2 dniach siadł mi aku.
Czyli prawdopodobnie mam jakiś problem z alternatorem
tylko dlaczego miga olej?
Wie ktoś co tam lubi się psuć najczęściej w alternatorze?
Pozostaje regeneracja czy da się to jakoś domowym sposobem nareperować?
Może po objawach ktoś wie gdzie najlepiej zacząć szukać?
edit:
zacznę tu
http://www.amatoraut.pl/2013/04/wymiana ... zotek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit2:
Dołączam foty:
Na moje oko to szczotki się skończyły.
Można je wcisnąć bardzo głęboko do środka.
Zaraz zobacze czy da się to jakoś rozebrać
ale chyba nie....
To by też wyjaśniało miganie kontrolki
bo jak się szczotka kończy to nie będzie fizycznie dosięgała
do tego ślizgu...?
W pewnym momencie, chyba przy odpalaniu rano dwa dni temu
zauważyłem że zaczęła migać na desce dioda oleju
i mrugać, żarzyć się dioda z alternatora.
Potem przestał działać obrotomierz
a na końcu nawet prędkościomierz
Sprawdziłem więc olej i poziom jest OK.
Natomiast po 2 dniach siadł mi aku.
Czyli prawdopodobnie mam jakiś problem z alternatorem
tylko dlaczego miga olej?
Wie ktoś co tam lubi się psuć najczęściej w alternatorze?
Pozostaje regeneracja czy da się to jakoś domowym sposobem nareperować?
Może po objawach ktoś wie gdzie najlepiej zacząć szukać?
edit:
zacznę tu
http://www.amatoraut.pl/2013/04/wymiana ... zotek.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit2:
Dołączam foty:
Na moje oko to szczotki się skończyły.
Można je wcisnąć bardzo głęboko do środka.
Zaraz zobacze czy da się to jakoś rozebrać
ale chyba nie....
To by też wyjaśniało miganie kontrolki
bo jak się szczotka kończy to nie będzie fizycznie dosięgała
do tego ślizgu...?
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Regulator ze szczotkami koło 20 zł kosztuje, nie rozbieraj nic.
Jak licznik siadł, sprawdź masę czy jest, może się upaliła...
Jak licznik siadł, sprawdź masę czy jest, może się upaliła...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Szczotki na wykończeniu. Nie wiem jak w regulatorach motoroli, ale ja u siebie marki hella wymieniłem same szczotki. Za 20 zł nie polecam regulatorów, ale w kwocie 50-70 już znajdziesz w miarę dobre.
EDIT
Sprawdź wartość ładowania AKU.
EDIT
Sprawdź wartość ładowania AKU.
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2014 19:19 przez xlsss, łącznie zmieniany 1 raz.
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Mi od 3 lat taki działa.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Samych szczotek się nie da, bo na moje oko po próbie rozebrania
może ciężko być to złożyć do kupy.
Problem w tym że mieszkam za granicą
ale jak coś zawsze mogę zamówić poleconym z Polski
dochodzi w 3 dni.
I właśnie tutaj moje pytanie do barto125
mówisz że masz ten najtańszy i działa 3 lata?
Tutaj u mnie są dostępne zamienniki firmowe
ale po 50euro za sztukę. Mogę też zamówić z holandii
za 35euro "Febi"
Ale najchętniej kupiłbym tego za 20 PLNów
Tylko żeby działał i żebym za miesiąc nie musiał kupować drugi raz....
może ciężko być to złożyć do kupy.
Problem w tym że mieszkam za granicą
ale jak coś zawsze mogę zamówić poleconym z Polski
dochodzi w 3 dni.
I właśnie tutaj moje pytanie do barto125
mówisz że masz ten najtańszy i działa 3 lata?
Tutaj u mnie są dostępne zamienniki firmowe
ale po 50euro za sztukę. Mogę też zamówić z holandii
za 35euro "Febi"
Ale najchętniej kupiłbym tego za 20 PLNów
Tylko żeby działał i żebym za miesiąc nie musiał kupować drugi raz....
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Za febiego 20 pare zł dałem.
Kup sobie 2 sztuki w razie co jak z Pl i będziesz miał spokój.
Kup sobie 2 sztuki w razie co jak z Pl i będziesz miał spokój.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
To daj linka do tego febiego bo coś mi ciężko znaleźć.
Jeszcze takie pytanie. Są trzy typy: Bosch, Valeo i Motorola.
Bosch jest wyraźnie inny, ale jaka jest różnica pomiędzy Motorolą i Valeo?
Jeszcze takie pytanie. Są trzy typy: Bosch, Valeo i Motorola.
Bosch jest wyraźnie inny, ale jaka jest różnica pomiędzy Motorolą i Valeo?
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
Dzisiaj wymieniłem szczotki i wszystko wróciło do normy.
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego przy awarii szczotek
mruga również kontrolka oleju?
Oraz dlaczego losowo siadają zegary?
(Tu wydaje mi się że przez zbyt niskie napięcie....)
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego przy awarii szczotek
mruga również kontrolka oleju?
Oraz dlaczego losowo siadają zegary?
(Tu wydaje mi się że przez zbyt niskie napięcie....)
Brak ładowania. Mruga olej. 1.9D 1994r.
W silnikat TD i D obrotomierz dostaje info o obrotach z alternatora. Układ dynamicznej kontroli ciśnienia oleju korzysta z sygnałów obrotów do kontroli ciśnienia.szpachla pisze:Może mi ktoś powiedzieć dlaczego przy awarii szczotek
mruga również kontrolka oleju?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości