To mój pierwszy post, a więc witam wszystkich.
Mam następujący problem:
Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu na zapłon po chwili wszystko zgasło i nigdzie nie było prądu (liczniki, światała, radio, AWARYJNE, centralny). Otworzyłem maskę i zanim cokolwiek zrobiłem wrócił prąd. Zajrzałem do akumulatora, zaciski były lekko luźne to dokręciłem.
Po powrocie prądu zresetował się jednak komputer (chyba), skasował się mały przebieg, liczniki średniego spalania i zegarek. Zapaliła się tez na desce kontrolka wspomagania kierownicy (na żółto), ale p przejechaniu paru metrów zgasła.
Zakładam ze to była wina obluzowanych zacisków na aku, ale czy od tego powinien zresetować się komputer?
Czy może macie jednak inne przypuszczenia co do tego co to mogło być? Dodam ze nie pierwszy raz zresetował mi się ten mały licznik kilometrów, ale nie wiedziałem wcześniej ze to prawdopodobnie z braku prądu.
auto: VW Jetta A5 2006
Całkowity brak zasilania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Całkowity brak zasilania
tak się dzieje
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Całkowity brak zasilania
zawsze przy odłączeniu akumulatora skasuje się mały przebieg i zegarek oraz reszta podobnych rzeczy...czasami radio straci ustawienia
Re: Całkowity brak zasilania
no to troche mnie uspokoiliscie, mam nadzieje ze to przez te poluzowane klemy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości