Strona 1 z 1

Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: śr lut 19, 2014 16:59
autor: dodek233
Witam. Posiadam Golfa IV 1,6 SR AKL z 98roku, jutro zamierzam sie zabrac za wymiane ecu , obecnie mam sterownik o numerze 06A 906 019 BQ po kontakcie z aso dowiedzialem sie ze powinienem miec 06A 906 019 AK, tak więc zakupilem taki sterownik.

Teraz moje pytanie dotyczy czy podczas wymiany sterownika musze miec piny sterownika silnika starego i nowego ? Czy wystarczy adaptacja typu:
25-immo
02-odczyt błędów
05-kasowanie błędów
10-adaptacja
000-kanał
potwierdzasz i już
Powinno pomóc.

Posiadam zwykłego vaga wiec nie wiem czy jest sens bawienia sie samemu czy odrazu jechac do elektronika. Dlatego prosze was o szybka i dobra porade . dziekuje !

Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: śr lut 19, 2014 21:31
autor: krissMK4
Ja w mk4 wymieniałem ECU to po podpięciu nowego ecu wystarczy zakodować kluczyk (immo) tak mi mechanik zrobił i gada :)

Re: Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: czw lut 20, 2014 09:51
autor: zumek61
dodek233 pisze:Witam. Posiadam Golfa IV 1,6 SR AKL z 98roku, jutro zamierzam sie zabrac za wymiane ecu
A co jest tego powodem ?
dodek233 pisze:... obecnie mam sterownik o numerze 06A 906 019 BQ
Ten sterownik "ma CAN" , a więc możesz założyć sobie zegary z FIS-em obsługiwanym "po CAN" ( jak to zrobić - info na forum)
dodek233 pisze:..po kontakcie z aso dowiedzialem sie ze powinienem miec 06A 906 019 AK, tak więc zakupilem taki sterownik.
Bzdura :grrr:
Obrazek
dodek233 pisze:Posiadam zwykłego vaga wiec nie wiem czy jest sens bawienia sie samemu czy odrazu jechac do elektronika. Dlatego prosze was o szybka i dobra porade . dziekuje !
Jeśli posiadasz odrobinę "smykałki", to zrobisz to we własnym zakresie :grin:

Re: Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: czw lut 20, 2014 10:29
autor: dodek233
Zumek dzieki za szegółową wypowiedź ale powaznie mam miec sterownik z koncowka AK bylem w serwisie podalem facetowi nr VIN samochodu powiedział mi ze mam miec AK a nie BQ.

Jezeli chodzi o problem to ciagle swieci mi blad 520 auto przerywa dlawi sie faluja obroty, wymiana przeplywomierza nie nie wnosi napiecie na wtyczce jest odpowiednie wiec zostaje tylko wymiana ecu.

Czyli kodowanie kluczyka (immo) wystarcza?

Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: czw lut 20, 2014 12:39
autor: Aligator30
dodek233, luknij tu (http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: czw lut 20, 2014 13:15
autor: dodek233
Dzieki wielkie ! Wymienilem sam ecu samochod zapalil zaczal ladnie chodzic troche wysokie obroty pojezdzilem chwile bylo ok gdy doszla temperatura do 90 mysle sobie dokonam adaptacji przepustnicy i ....... klapa z powrotem motor zaczal schodzic z obrotow i falowac ostro do tego wyskoczyl ponownie blad 520 :grrr: :grrr: Mam juz dosc jutro jade do mechanika

Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: czw lut 20, 2014 21:31
autor: dodek233
Dzis wieczorem jeszcze raz przegladlem kable od przeplywomierza i zauwazylem ze do 1 kabla czy 1 pina od przeplywki doprowadzony jest kabel masowy.. Nie wiem czy to jest prawidlowe podlaczenie czy jakis patent pseudo mechanika.. ? Mysle ze masa powinna isc tylko i wylacznie z ecu do przeplywki .. Ale moge sie mylic .. Moze by tak uciac kabel i sprawdzic czy sie poprawi ?

Re: Wymiana , montaż, adaptacja ecu 1,6 SR

: pt lut 21, 2014 12:32
autor: dodek233
Panowie po problemie :D:D:D Uciąłem tajemniczy kabel masowy ktory dochodził do kabla od przeplywki i blad zniknal ,auto odrazu odżyło !! Brak falowań super przyspieszenie no i ladna praca silnika :) Dziekuje wszystkim za pomoc temat do zamkniecia ! :pub: