Strona 1 z 1

Całkowity brak iskry 1.8T AGU

: sob lut 08, 2014 11:33
autor: Tecat
Witam,

Borykam sie z takim problemem.

Auto 1.8T AGU 1999 z LPG.

W czasie jazdy auto najpierw straciło moc a po 400m zgasło całkowicie. po zjechaniu na pobocze auto kręciło ale nie odpalało tylko delikatnie kaszlało.
Gdy silnik ostygł tylko kręci i 0 jakiegokolwiek odzewu.

Po dostarczeniu samochodu do mechanika stwierdził ze to czujnik hella.PO wymianie na bosch'a nadal taki sam problem.
Doszedł do tego ze nie ma calkowicie iskry na świecach i nawet po podpięciu innej świecy.
POd komputerem nie pokazje żadnego błędu tylko na początku pokazywało cos tam z komorą spalania czy cos takiego ale mowił ze to normalne przy gazie.

Proszę pięknie o jakieś sugestie bo juz 2 tygodnie bez golfiny jestem :(

Czy to może być rozrząd,czy moze przewod od czujnika hella. Wyczytałem cos na temat czujnika w filtrze powietrza ale czy to by mogło spowodować brak iskry na wszystkich świecach?

Błagam o podpowiedzi.

Całkowity brak iskry 1.8T AGU

: sob lut 08, 2014 12:30
autor: przeziom
Na obudowie filtra powietrza masz taki czujniczek z 2 wtyczkami. Jest to moduł zapłonu. Na Vagu nie pokaże żadnych błędów, ale jak nie masz kompletnie iskry to będzie to.
Spróbuj na początek poruszać wtyczkami i może odpalić na chwilę, wtedy będziesz wiedział że to będzie to.

Całkowity brak iskry 1.8T AGU

: sob lut 08, 2014 13:29
autor: wojtas46
Tecat, tak jak kolega wyżej pisze , dobrze by było podmienić od kogoś w celu weryfikacji na 100%

Całkowity brak iskry 1.8T AGU

: ndz lut 09, 2014 14:42
autor: Grzech95
Miałem można powiedzieć taki sam przypadek po swapie AGU do mk1 też po założeniu całego okablowania nie chciał zapalić tylko kręcił rozrusznikiem i zero odzewu później sobie przypomniałem ze wywaliłem puszke od filtra powietrza na którym był ten własnie co koledzy wyżej piszą moduł czy wzmacniacz zapłonu po założeniu tego zapalił na strzał :D