Strona 1 z 1

Winny przekaźnik?

: wt sty 28, 2014 20:45
autor: mariuszt0
Witam, mam problem: Samochód zgasł podczas postoju i później po przekręceniu kluczyka żarzy się kontrolka ładowania akumulatora i raz mrugnie ciśnienie oleju. Temperatura cieczy normalnie mrugnie 3 razy i gaśnie. Nie pompuje pompka paliwowa i nie działa rozrusznik. Bezpieczniki są dobre. Wersja GL, silnik 1.3 NZ. Może być winny któryś przekaźnik? Wymieniłem ten o nr 19 i żadnych efektów. Co sugerujecie? Link do skrzynki bezpieczników: https://imageshack.com/i/gvnkxtj" onclick="window.open(this.href);return false;

Winny przekaźnik?

: śr sty 29, 2014 14:27
autor: jaziek
19 to wycieraczki zobacz przekaźnik odcinający obwód X moze on skleja

Winny przekaźnik?

: śr sty 29, 2014 15:52
autor: Paweł Marek
mariuszt0, ponieważ rozrusznik nie jest zabezpieczony żadnym przekaźnikiem ani bezpiecznikiem ( z wyjątkiem stycznika czyli przekaźnika wbudowanego w sam rozrusznik) , to być może padła kostka stacyjki.

Winny przekaźnik?

: śr sty 29, 2014 17:01
autor: mariuszt0
Po wymianie kostki stacyjki nie ma żadnej różnicy. Jaziek, o jaki X Ci chodzi?

Winny przekaźnik?

: śr sty 29, 2014 17:54
autor: Hubi14
jest taki przekaźnik, tylko nie pamiętam który ma numer, ale tak się nazywa: Przekaźnik odciażający styk X

Winny przekaźnik?

: śr sty 29, 2014 20:48
autor: mariuszt0
Przekaźnik odciążający instalację elektryczną przy rozruch 18 (191 937 503). Jest sprawny, czyli pozostaje chyba tylko przerwa na kablu, zaśniedziały styk lub przetarty kabel?

Winny przekaźnik?

: śr sty 29, 2014 23:40
autor: jaziek
A masy posprawdzane ? wtyczki, wsztskie styki itp. stykaja za skrzynka bezpieczników :bajer:

Winny przekaźnik?

: czw sty 30, 2014 06:19
autor: mariuszt0
Czyli zdemontować skrzynkę i popatrzyć na styki? ;)

Winny przekaźnik?

: sob lut 01, 2014 16:21
autor: mariuszt0
Jeszcze jest jeden problem: jak chce podłączyć rozrusznik na krótko w samochodzie to wtedy włącza się pompka paliwa

Winny przekaźnik?

: pn lut 03, 2014 15:49
autor: mariuszt0
Wszystko już gra, winny był główny kabel od masy przy silniku. Za pomoc dziękuję :D