Strona 1 z 1
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
: ndz sty 05, 2014 20:14
autor: m1m
Naprawiłem paski ogrzewania przy pomocy kleju Elpox 15. Gdy włączam ogrzewanie jako pierwsze zaczynają grzać miejsca klejenia i tworzy się naokoło nich punkt (grzeją najmocniej), następnie zaczynają grzać ścieżki. Naprawiane ścieżki rozgrzewają się tak samo jak inne i grzeją mniej więcej z taką samą mocą.
Niepokoi mnie to punktowe grzanie w miejscu klejenia, nie zaszkodzi to szybie na dłuższą metę?
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
: ndz sty 05, 2014 20:34
autor: muszkatobiasz
nic się niestanie możesz dać grubszą warstwę tego kleju
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
: pn sty 06, 2014 01:10
autor: m1m
Grubszą? Nie będzie wtedy jeszcze mocniej grzać w tym miejscu? Ja myślałem żeby ją zetrzeć trochę papierem ściernym...
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
: pn sty 06, 2014 01:23
autor: muszkatobiasz
myślę że to zachowa się jak z przewodem cieki przewód nagrzewa się szybciej a grubszy wolniej ale jak by nie było nic się nie stanie z szybą
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
: pn sty 06, 2014 19:22
autor: m1m
A ja z kolei myślałem odwrotnie - więcej pasty = większy opór = więcej ciepła, zwróć uwagę jak cienkie są oryginalne paski. Najpierw spróbuję zeszlifować, później najwyżej nakleję więcej.
Najważniejsze, że szybie nic się nie stanie, bo czytałem gdzieś, że może pęknąć, jeśli punktowo się grzeje za mocno.
Naprawa ogrzewania tylnej szyby - grzanie punktowe
: pn sty 06, 2014 20:13
autor: muszkatobiasz
tyle że paski mają inną konsystencje i nie zrobisz tak że będzie idealnie