Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
Witam
Mógłby ktoś podrzucić zdjęcie gdzie dokładnie jest zapłon do stacyjki ( + ) ? Bo chce sobie zamontować światła do jazdy dziennej.
I jeszcze jedno. Jak mam z świateł dziennych (ledy) podłączyć biały kabelek do świateł pozycyjnych to jak to mam zrobić ?
			
									
									Mógłby ktoś podrzucić zdjęcie gdzie dokładnie jest zapłon do stacyjki ( + ) ? Bo chce sobie zamontować światła do jazdy dziennej.
I jeszcze jedno. Jak mam z świateł dziennych (ledy) podłączyć biały kabelek do świateł pozycyjnych to jak to mam zrobić ?
- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
kamilx94, 
Weź próbówkę do ręki albo miernik i przy skrzynce bezpieczników znajdziesz bez problemu.
Tak samo z postojówkami. Dodatkowo, żeby nie ciągnąć za daleko przewodów, + od pokojówek masz przy wtyczkach od lamp przednich.
			
									
									Weź próbówkę do ręki albo miernik i przy skrzynce bezpieczników znajdziesz bez problemu.
Tak samo z postojówkami. Dodatkowo, żeby nie ciągnąć za daleko przewodów, + od pokojówek masz przy wtyczkach od lamp przednich.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
W Passacie B5 podłączyłem światła do jazdy dziennej tylko pod przełącznik świateł.
Jest tak: po przekręceniu zapłonu włączają się, lecz przy rozruchu są odłączane tak jak inne niepotrzebne odbiorniki. Po przełączeniu na pozycyjne LEDy automatycznie gasną. Posprawdzaj sobie probówką ( ewentualnie żarówka 12v i dwa kable do niej przylutowane są świetnym substytutem ), a jak jesteś leń to mogę jutro sprawdzić i Ci podesłać co gdzie wpiąć
			
									
									Jest tak: po przekręceniu zapłonu włączają się, lecz przy rozruchu są odłączane tak jak inne niepotrzebne odbiorniki. Po przełączeniu na pozycyjne LEDy automatycznie gasną. Posprawdzaj sobie probówką ( ewentualnie żarówka 12v i dwa kable do niej przylutowane są świetnym substytutem ), a jak jesteś leń to mogę jutro sprawdzić i Ci podesłać co gdzie wpiąć
---
facebook.com/*#cenzura#*
						facebook.com/*#cenzura#*
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
Ja zrobiłem trochę inaczej: sygnał włączenia dziennych pociągnąłem z wiązki od alternatora chyba niebieski kabelek więc włączały się w momencie kiedy alternator zaczął ładować, w wyłącznik ledów od świateł pozycyjnych. Oczywiście wszystko na przekażnikach. Całą opoerację przeprowadziłem w komorze silnika.
			
									
									Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
aura1, rozumiem że wyłączenie włącznikiem zrobiłeś również - bo swiatła dzienne + mijania = dowód do zabrania. Swiatła do jazdy dziennej mają być tak wykonane/załączane aby były wyłączane po włączeniu świateł mijania  
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
grg474, czytanie ze zrozumieniem się kłania 
 
			
									
									Plus do altka ( do tego cienkiego od kontrolki) minus do karoserii a biały od wyłączania do mijania albo pozycji jak kto woli.aura1 pisze:w wyłącznik ledów od świateł pozycyjnych
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
Ja akurat miałem ledy automatyczne jeden + załączał drugi wyłączał, ale można to zrobić na 2 przekażnikach: jeden załącza ledy po aktywowaniu ładowania z alternatora drugi przekaźnik po włączeniu pozycyjnych rozłącza zasilanie pierwszego i po sprawie.
			
									
									- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
masę na przekaźnik dać z postojówki (jak się nie pali to będzie tam masa)...po włączeniu masa zmieni się na plus i przekaźnik się rozłączy bo nie będzie miał masy - mamy ogarnięte na jednym przekaźniku
			
									
									Re: Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
Witam a czy nie można podłączyć pod alternator bez przekaźników, tak aby ledy włączały się wtedy, gdy będzie napięcie ?
			
									
									Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
Qto, można, jak masz z automatem to można 
 U mnie tak jest i działa, plus z altka (ze wzbudzenia) masa z karoserii a ten od wyłączania do postojówek. 
Włączają się po odpaleniu silnika a gasną po zgaszeniu albo po włączeniu postojówek
			
									
									Włączają się po odpaleniu silnika a gasną po zgaszeniu albo po włączeniu postojówek
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
no czyli z przekaźnikiem...bo czym innym jest ten "automat"Damian92 pisze:jak masz z automatem to można
Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.
no to mi narysuj lub wytłumaczDamian92 pisze:Plus do altka ( do tego cienkiego od kontrolki) minus do karoserii a biały od wyłączania do mijania albo pozycji jak kto woli.
przewód 1 -
przewód 2 -Damian92 pisze:Plus do altka ( do tego cienkiego od kontrolki)
przewód 3 -Damian92 pisze:minus do karoserii
czytając to dochodze do wniosku że masz 3 przewody w urządzeniu które wymaga 2Damian92 pisze:a biały od wyłączania do mijania albo pozycji jak kto woli.
Ja to mam rozwiązane tak jak to robi vw ale ktoś wejdzie na ten temat przeczyta twój post i zrobi zwarcie w aucie
jeśli zrobiłeś to na przekaźniku to też inaczej dawałeś
					Ostatnio zmieniony ndz gru 29, 2013 22:40 przez grg474, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości



