Problem z elektryką po swapie na 1.6 TDic SB.
: czw paź 31, 2013 20:29
Witam.
Tydzień temu zeswapowałem mój stary silnik 1.6D (nie wiem jakie oznaczenie) na silnik z golfa II 1.6 TDic SB.
Swap miał miejsce w VW T3 Pick-up.
Moje pytanie brzmi następująco: jakie kable i do czego trzeba bezwzględnie podłączyć aby silnik poprawnie pracował.
Na chwile obecną mam podłączone:
-alternator
-rozrusznik
-elektrozawór w pompie
-świece żarowe
Czy czujniki oleju i temperatury muszą być podpięte?
W zespawowanym silniku są z tego co się zorientowałem 2 czujniki oleju i 3 czujniki temperatury.
Zauważyłem że do turbiny ma być podłączona jakaś wtyczka-co z tym zrobić ?
Silnik ładnie odpala ale boję się że coś się zepsuje.
Proszę o wyrozumiałość ponieważ jest to mój pierwszy temat na tym forum.
Szukałem interesujących mnie informacji na tym forum ale nic podobnego nie znalazłem.
Zgóry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Tydzień temu zeswapowałem mój stary silnik 1.6D (nie wiem jakie oznaczenie) na silnik z golfa II 1.6 TDic SB.
Swap miał miejsce w VW T3 Pick-up.
Moje pytanie brzmi następująco: jakie kable i do czego trzeba bezwzględnie podłączyć aby silnik poprawnie pracował.
Na chwile obecną mam podłączone:
-alternator
-rozrusznik
-elektrozawór w pompie
-świece żarowe
Czy czujniki oleju i temperatury muszą być podpięte?
W zespawowanym silniku są z tego co się zorientowałem 2 czujniki oleju i 3 czujniki temperatury.
Zauważyłem że do turbiny ma być podłączona jakaś wtyczka-co z tym zrobić ?
Silnik ładnie odpala ale boję się że coś się zepsuje.
Proszę o wyrozumiałość ponieważ jest to mój pierwszy temat na tym forum.
Szukałem interesujących mnie informacji na tym forum ale nic podobnego nie znalazłem.
Zgóry dziękuje za odpowiedź.
Pozdrawiam.