na pewno uszkodzony (brak styku) włącznik świateł.
31 --- 10 masa brązowy
SRA ---11 niepołączony (ScheinwerfeRwaschAnlage - oznacza układ oczyszczania świateł, w A6 załączany jest chyba jakoś inaczej niż przez włącznik, bo nie ma tu kabelka)
P ---12 niepołączony
58L --- 13 szaro czarny lewe postojowe P i T
58R --- 14 szaro czerwony prawe postojowe P i T
30 --- 15 czerwony + 12 V stałe aku.
58 --- 16 szaro niebieski gruby załączenie podśw.+ 12 V
58d --- 17 szaro niebieski cienki podświetlenie reg 3V-11V
dolny rząd:
Xz --- 1 czarno czerwony + 12 po stacyjce dla mijania i drogowych
Xr --- 2 + 12 V po stacyjce dla halogenów i p/ mgiel.
TFL --- 3 niepołączony (TagFahrLicht - złącze dla świateł dziennych - napięcie pojawia się po przekręceniu stacyjki i znika po przekręceniu pokrętła w inną pozycję niż 0)
56 --- 4 czarno biały światła drogowe
56D ---5 niepołączony
B --- 6 niepołączony
56* ---3 żółto zielony światła mijania
NL ---8 biało żółty halogeny przód
NSL ---9 szary p/mgielne tył
Styki zwierane są tylko w rzędach.
-wyłącznik na "0" zwarte: Xz ,TFL ,B
- włączone pozycyjne - zwarte : P, 58L, 58R, 30, 58, Xz, 58D
- włączone mijania - zwarte: SRA, P, 58L, 58R, 30, 58, Xz, 56, 56*
- włączone halogeny - zwarte: Xr, NL
-włączone halogeny +p/mgielne - zwarte: Xr, NL, NSL
możesz próbować poprawić styk, chyba ze styk już jest wypalony (foto). to wtedy tylko wymiana, bo dogiąć blaszki styku tak żeby było OK jest bardzo trudno

(mi sie nie udalo)
