Jaki licznik do Golfa 4 IMMO2?
: ndz wrz 15, 2013 21:50
Witam!
Noszę się z zamiarem zmiany licznika 1J0919861, wersja silnika 1.4 benzyna, na inny wyposażony w FIS. Otóż bardzo trudno dostać licznik bez CAN, a z FISem, więc mam zamiar założyć licznik z CANem i wymienić komputer silnika na taki z CANem (silnik AKQ - ten sam co @Greg w swojej czwórce miał). Jednak problem leży w tym, że po zmianie licznika na z CANem będę miał problemy z ABS'em i AirBag'ami.
- @Greg pisał, że w wersji 1J0 920 822 problem występuje (viewtopic.php?f=14&t=354430" onclick="window.open(this.href);return false;).
- @XV2 pisał ze w wersji 1J0 920 822 problem nie występuje (viewtopic.php?f=140&t=470943" onclick="window.open(this.href);return false;).
Nie wiem po której stronie jest racja. Znalazłem jednak na forum Passata temat, który założył @Marek29 (http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 75803.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Opisuje w nim jak to założył licznik do Passata bez CAN, licznik z CANem, również zmienił sterownik silnika na z CANem, a jednak nie miał problemów z Airbagami i ABSem, gdyż wersja tego licznika obsługiwała analogowo ABS i Airbagi (3B0 920 822). Dlatego mam 2 pytania:
- licznik o którym pisali @Greg i @XV2 będzie powodował błąd?
- licznik o którym pisał @Marek29 po wrzuceniu wsadu z licznika z Gofra i wcisnięty w obudowę z Gofra będzie działał (po wymianie sterownika na z CANem)?
P.S. Czytałem tematy "Montujemy CAN w AKQ"; "Golf 4 Dobór FIS 1/2"; "Montaż komputera FIS"; więc nie musicie mnie tam odsyłać.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Bartek
Noszę się z zamiarem zmiany licznika 1J0919861, wersja silnika 1.4 benzyna, na inny wyposażony w FIS. Otóż bardzo trudno dostać licznik bez CAN, a z FISem, więc mam zamiar założyć licznik z CANem i wymienić komputer silnika na taki z CANem (silnik AKQ - ten sam co @Greg w swojej czwórce miał). Jednak problem leży w tym, że po zmianie licznika na z CANem będę miał problemy z ABS'em i AirBag'ami.
- @Greg pisał, że w wersji 1J0 920 822 problem występuje (viewtopic.php?f=14&t=354430" onclick="window.open(this.href);return false;).
- @XV2 pisał ze w wersji 1J0 920 822 problem nie występuje (viewtopic.php?f=140&t=470943" onclick="window.open(this.href);return false;).
Nie wiem po której stronie jest racja. Znalazłem jednak na forum Passata temat, który założył @Marek29 (http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 75803.html" onclick="window.open(this.href);return false;). Opisuje w nim jak to założył licznik do Passata bez CAN, licznik z CANem, również zmienił sterownik silnika na z CANem, a jednak nie miał problemów z Airbagami i ABSem, gdyż wersja tego licznika obsługiwała analogowo ABS i Airbagi (3B0 920 822). Dlatego mam 2 pytania:
- licznik o którym pisali @Greg i @XV2 będzie powodował błąd?
- licznik o którym pisał @Marek29 po wrzuceniu wsadu z licznika z Gofra i wcisnięty w obudowę z Gofra będzie działał (po wymianie sterownika na z CANem)?
P.S. Czytałem tematy "Montujemy CAN w AKQ"; "Golf 4 Dobór FIS 1/2"; "Montaż komputera FIS"; więc nie musicie mnie tam odsyłać.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Bartek