Strona 1 z 1

Golf iii 2.0 8v podpiecie sondy, nieoryginalne kable?

: sob cze 29, 2013 23:49
autor: HadesBtm
Witam wszystkich

Jestem tutaj calkowicie nowy ( po latach nerwow z francuzami kupilem niemca ;) )wiec nie bijcie od razu :D
Problem mam nastepujacy, w moim bolidzie Vw Golf iii 2.0 8v poprzedni wlasciciel odcial calkowicie sonde z ktorej dyndaja sobie kabelki jak flaga na wietrze, wchodzac pod samochod zobaczylem owa usterke i zabralem sie do proby podlaczenia jej tak jak ma byc i... niestety nic z tego. Sonda cztero kabelkowa dwa biale szary i czarny, natomiast z komputerka zwisaja niestety jakies niespotykane przy sondach kolory m.in zielony i niebieski, jutro dam foto... jak by ktos mogl pomoc bede wdzieczny

Golf iii 2.0 8v podpiecie sondy, nieoryginalne kable?

: ndz cze 30, 2013 07:43
autor: norek111
Dwa białe grzałka sondy,szary masa sondy i czarny sygnał.

Golf iii 2.0 8v podpiecie sondy, nieoryginalne kable?

: ndz cze 30, 2013 08:33
autor: Paweł Marek
HadesBtm, podaj typ silnika (2E czy nowszy ADY, AGG) oraz czy jest LPG i której generacji
do 2E ma w ostatnim moim poscie http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?p=238269" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Golf iii 2.0 8v podpiecie sondy, nieoryginalne kable?

: ndz cze 30, 2013 20:35
autor: HadesBtm
Witam ponownie...
Kolego Paweł Marek- moj motorek to 2E i jest lpg ii-giej generacjii z przelotowym krokowcem bo mam blosa :grin:
Kolego Norek 111 Jakie kolory są w sondzie i do czego slłużą wiem :grin: natomiast problem jest z kablami wychodzacymi z ecu bo tam sa:
*zielony
*dwa szaro-żółte (wydaje mi sie ze z grzałki)
*czarno-żółty

We wtorek dopiero przyjdzie kabelek od viakena to bede mogl podlaczyc vaga, a tak zdaje sie na wasze doswiadczenie.
Dodam ze silnik po swapie z 1.8 na 2.0 8v niestety nie wiem jaki silnik byl wczesniej tylko znam pojemnosc (z dowodu :satan: )

Golf iii 2.0 8v podpiecie sondy, nieoryginalne kable?

: wt lip 02, 2013 20:27
autor: Paweł Marek
takie kolory nie są mi znane z mojego 2E, możesz próbować dotrzeć do wtyczki sterownika silnika i zobaczyć do których styków te kable dochodzą, możesz wziąć miernik zapalić silnik i próbować dojść co jest co , w dwóch bedzie masa w tym jedna do grzałki, w jedym najważniejszym sygnałowym sterownik silnika podstawi zdaje się napięcie 0.45volt, czwarty to plus po zapłonie zasilający grzałkę. Z tym że ryzyko byłoby się pomylić z tymi dwoma masami, nie wiem jakby sie to skończyło.

Golf iii 2.0 8v podpiecie sondy, nieoryginalne kable?

: pt lip 05, 2013 19:59
autor: HadesBtm
Witam, proby podlaczenia = fiasco
Chyba sonda padla, mam jeszcze jedna to zbadam to ponownie ale rece juz opadaja :goof: