Problem przy swapie climatronica z MK4 do MK3
: sob cze 22, 2013 22:56
Witam szanownych kolegów,
Pogoda z ostatnich dni zmusiła mnie do dokończenia swapu climatronica z MK4 do MK3.
Części mechaniczne są już wszystkie w samochodzie, z wyjątkiem sprężarki. Presostat i czujnik temp. <2st. C ominięte. Nie wpiąłem się jeszcze do sterownika silnika. Napotkałem kilka problemów z elektryką, z którymi nie umiem sobie poradzić:
1. Brak sygnału załączającego wentylatory i sprężarkę
2. Brak reakcji na przycisk ECON
3. Przy diagnozie wyskakuje brak sygnału prędkości z ABS, ale można go skasować i nie powraca do następnej diagnozy.
I w związku z tym mam następujące pytania:
1. Na jakim przewodzie ma się pojawić sygnał załączający kompresor i wiatraki i jaką watrość ma mieć ten sygnał? masa/+12V? wg mnie to przewód sw/ws
2. Czy po naciśnięciu ECON ww sygnał ma zginąć?
3. Sterownik i wiązka są prawdopodobnie z różnych samochodów, czy to może mieć wpływ?
4. Czy były sterowniki do CAN i bez CAN?
Korzystałem ze schematu
Na razie tyle, będę wdzięczny za każde wskazówki.
Pogoda z ostatnich dni zmusiła mnie do dokończenia swapu climatronica z MK4 do MK3.
Części mechaniczne są już wszystkie w samochodzie, z wyjątkiem sprężarki. Presostat i czujnik temp. <2st. C ominięte. Nie wpiąłem się jeszcze do sterownika silnika. Napotkałem kilka problemów z elektryką, z którymi nie umiem sobie poradzić:
1. Brak sygnału załączającego wentylatory i sprężarkę
2. Brak reakcji na przycisk ECON
3. Przy diagnozie wyskakuje brak sygnału prędkości z ABS, ale można go skasować i nie powraca do następnej diagnozy.
I w związku z tym mam następujące pytania:
1. Na jakim przewodzie ma się pojawić sygnał załączający kompresor i wiatraki i jaką watrość ma mieć ten sygnał? masa/+12V? wg mnie to przewód sw/ws
2. Czy po naciśnięciu ECON ww sygnał ma zginąć?
3. Sterownik i wiązka są prawdopodobnie z różnych samochodów, czy to może mieć wpływ?
4. Czy były sterowniki do CAN i bez CAN?
Korzystałem ze schematu
Na razie tyle, będę wdzięczny za każde wskazówki.