Strona 1 z 1

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: pn kwie 15, 2013 16:10
autor: Kalinwlen
Witam

Mam taki problem, otóż moje mk2 jest świeżo po swapie z toledo AFN i potrzebuję teraz usadowić licznik z mk3. Problem polega na tym, że toledo ma licznik na linkę...
W związku z tym mam pytania:

1. Czy wtyczka do licznika z toledo jest taka sama jak w mk3 ?
2. Jak zrobić wiązkę od impulsatora i gdzie ją wpiąć?
3. Zachowałem sobie ABS, czy w liczniku od mk3 jest kontrolka ABS, tak jak ma to miejsce w liczniku z Toledo, czy jakaś zewnętrzna jest?
4. Czy zegary z mk3 pasują w miejsce montażowe z mk2

Pozdrawiam

PS. Szukałem w szukajce i nie znalazłem odp...

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: pn kwie 15, 2013 18:19
autor: Crayzol
jak masz po swapie z toledo a licznik był na linkę to nie lepiej zostawić oryginalny licznik z diesla od mk2? licznik z toledo i mk2 (nowa instalacja ) ma taką samą wiązkę licznika i piny więc wszystko będzie Ci działać jedynie abs musiałbyś przerobić pod kontrolkę obok kontrolki ręcznego

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: wt kwie 16, 2013 10:07
autor: Kalinwlen
Golf jest z nową instalacją i teoretycznie mógłbym podpiąć, ale chodzi jeszcze o to, że zostawiłem MFA i chciałbym, żeby obrotomierz normalnie chodził, stąd wolę zapodać z mk3 licznik...

Re: Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: wt kwie 16, 2013 17:18
autor: Crayzol
Kalinwlen pisze:

1. Czy wtyczka do licznika z toledo jest taka sama jak w mk3 ?
2. Jak zrobić wiązkę od impulsatora i gdzie ją wpiąć?
3. Zachowałem sobie ABS, czy w liczniku od mk3 jest kontrolka ABS, tak jak ma to miejsce w liczniku z Toledo, czy jakaś zewnętrzna jest?
4. Czy zegary z mk3 pasują w miejsce montażowe z mk2
1. tak
3. nie - jest zewnętrzna
4. nie

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: wt kwie 16, 2013 17:50
autor: antekswirol
wejść licznik wejdzie ale kontrolek nie bedzie widzać trzeba troche modzić aby go zmieścić i byl cały widoczny

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: wt kwie 16, 2013 20:04
autor: Kalinwlen
Dzięki Panowie za info, jeszcze z tą wiązką od impulsatora jakby ktoś coś wiedział co i jak to by było fajnie... ewentualnie będę musiał odwiedzić szrot i wyciągnąć ten kawałek wiązki, tylko teraz pytanie czy we wtyczce jest pociągnięty kabel sygnałowy ze skrzynki ,czy czegośkolwiek, bo nie znam schematu :)

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: wt kwie 16, 2013 20:21
autor: antekswirol
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; coś tu powinieneś znaleźć :)

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: wt kwie 16, 2013 22:48
autor: matisim
impulsator ma 3 kable, plus i dwa do licznika. możesz dać przez skrzynkę bezpieczników albo na krótko do licznika prosto:)

Licznik od mk3 w mk2 po swapie na AFN z toledo

: sob kwie 27, 2013 21:54
autor: Lipek81
Kalinwlen, nie lepiej zostawić licznik od mk2? Jeżeli chodzi o obrotomierz, to trzeba wstawić alternator z wyjściem W i tyle - takie były np. w silnikach 1Y, można tez samemu wyprowadzić te wyjście z dowolnego altka. Wtedy wszystko będzie wyglądało jak należy i nie będzie rzeźby, a i obrotek z diesla mk2 będzie działał prawidłowo.