Nie działa obrotomierz po swapie na ABF
: pn kwie 08, 2013 21:29
Witam
Zacznę od poczatku. Został wstawiony silnik ABF. Poprzednio siedział w golfie 2 to w celu działania obrotomierza został pociągnięty DODATKOWY kabel do licznika z cewki. Nie było nic cięte ale nie dam sobie ręki uciąć że żaden kabel się przy swapie nie złamał. Żeby obrotek działał w mk3 to sygnał musi iść z ECU z pinu 22. No ale nie działa to.
Pytanie mam takie czy coś jeszcze musi prażyć by ten sygnał z ecu szedł do licznika?
Czy kabel wzbudzający alternatora ma tutaj znaczenie? Jeśli tak to gdzie on powinien iść? Może obiorę ten trop? Sprawdzałem przy kostce alternatora to pojawia się na nim +14v po właczenie silnika
Czy jest jeszcze coś co może być winne temu że obrotek nie działa? Czy któreś kable z cewki powinienem sprawdzić?
Dzięki z góry za wszelakie podpowiedzi. Sprawdzę na pewno wszystko
Zacznę od poczatku. Został wstawiony silnik ABF. Poprzednio siedział w golfie 2 to w celu działania obrotomierza został pociągnięty DODATKOWY kabel do licznika z cewki. Nie było nic cięte ale nie dam sobie ręki uciąć że żaden kabel się przy swapie nie złamał. Żeby obrotek działał w mk3 to sygnał musi iść z ECU z pinu 22. No ale nie działa to.
Pytanie mam takie czy coś jeszcze musi prażyć by ten sygnał z ecu szedł do licznika?
Czy kabel wzbudzający alternatora ma tutaj znaczenie? Jeśli tak to gdzie on powinien iść? Może obiorę ten trop? Sprawdzałem przy kostce alternatora to pojawia się na nim +14v po właczenie silnika
Czy jest jeszcze coś co może być winne temu że obrotek nie działa? Czy któreś kable z cewki powinienem sprawdzić?
Dzięki z góry za wszelakie podpowiedzi. Sprawdzę na pewno wszystko