Strona 1 z 1

G62

: wt mar 26, 2013 21:39
autor: Zbycho74
Witam serdecznie kolegów! Mam taki problemik, a mianowicie. Zauważyłem parę dni temu, jak jechałem, że wskazówka od temperatury płynu chłodzącego stała na zero, a za chwilę wskoczyła na 90 stopni i zaraz spadła ze dwie kreski i później znowu na 90 stopni i tak zostało aż dojechałem do domu,a do tego zauważyłem, że jakoś kiepsko mi się nagrzewa auto w środku - nawiewy, mam na panelu climatronika nastawione 22 stopnie, a leci chłodne powietrze. Podłączyłem Kompa i pokazał coś takiego:

16502 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62): sygnał za wysoki
P0118 - 000 - -

17057 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12): usterka elektryczna w obwodzie
P0673 - 000 - - - Sporadyczny

17056 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11): usterka elektryczna w obwodzie
P0672 - 000 - - - Sporadyczny

wymieniłem czujnik G62, po podłączeniu VCDS błędów nie znalazł. Tylko mam takie wrażenie, że ciepło zaczyna lecieć jak silnik osiągnie jakąś temperaturę gdzieś 70-90 stopni. Wcześniej było, że niedługo po odpaleniu było czuć ciepło. Teraz trzeba czekać aż do osiągnięcia pełnego prawie złapania temperatury. Co może być.? Czy jeszcze coś może padło?? Ale komp nic nie pokazuje. ?? Coś może podpowiecie.

Sata pisze:... popraw nazwę tematu

G62

: wt mar 26, 2013 21:40
autor: doggie
sprawdź parametry wskazań temperatur w zestawie wskaźników i ECU vagiem

G62

: śr mar 27, 2013 09:22
autor: Zbycho74
OK, niedługo pójdę sprawdzić. Na zimnym będzie ok, czy też na ciepłym sprawdzić ?

G62

: śr mar 27, 2013 10:34
autor: doggie
wpierw na zupełnie zimnym bo musisz mieć odniesienie do temperatury otoczenia, potem na ciepłym

G62

: czw mar 28, 2013 12:22
autor: edzio
Co ma wsakaznie czujnika ,do ogrzewania?,chyba że przy wymianie zapowietrzyłeś układ.

G62

: ndz mar 31, 2013 12:06
autor: Zbycho74
Właśnie nie wiem jak to jest. Raczej nie zapowietrzony. Bo takie cyrki z ogrzewaniem-nawiewy to kilka dni były przed wymianą czujnika G62. Raz było ciepło w aucie raz nie było, fakt że było jak opisałem w temacie. Był błąd niby czujnika G62, więc go wymieniłem, błędów nie ma i myślałem że jest ok, a tu lipa bo np: wczoraj leciało ciepło przy temperaturze 22 stopnie na panelu nie długo po odpaleniu auta, a dziś nie leciało. tylko chłodne powietrze. Raz jest raz nie ma tego ciepła.?? Co może być ?? Zrobiłem pomiary temperatur.
Na zimnym silniku - grupa 007
tem. paliwa 1,9
tem. powietrza 0,0
tem. płynu chłodz. -o,9
tem. zwenetrzna -1,5
ze wskaźników - grupa 003
temperatura -1,0

Na ciepłym silniku - grupa 007
tem. paliwa 68,0
tem. powietrza 16,2
tem. płynu 81.0
ze wskaźników - grupa 003
temperatura 81,0
Po przejechaniu kilku km wskazówka podnosi się normalnie do temperatury 90,0 . Zauważyłem też coś takiego dziś jak chciałem zmierzyć temperatury. przejechałem 25km, zatrzymałem się aby podłączyć VCDS. No silnik nagrzany ale pracuje na luzie, i temperatura na zegarze 90,0 i po chwili spadła o 2 kreski.Zrobiłem pomiar i jadę dalej i normalnie się podniosła do 90,0. Nie wiem o co chodzi, chyba nie powinna spaść po 1-2 minutach jak silnik nagrzany. Co?? Co może być z tym ciepłem, z nawiewami,że raz ciepło a raz chłodno leci.


Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ŻYCZĘ KOLEGOM SMACZNEGO JAJECZKA, ZDRÓWKA, RODZINNEJ I SPOKOJNEJ ATMOSFERY I MOKREGO DYNGUSA. Pozdrawiam

G62

: śr kwie 03, 2013 17:08
autor: doggie
wskazania na zimnym są prawidłowe, na ciepłym zawsze będą różne, zaloguj się do sterownika klimatyzacji i zrób test elementów wykonawczych oraz nastawy podstawowe i zobacz czy coś się zmieni na in plus

G62

: pn kwie 08, 2013 07:51
autor: Zbycho74
Podłączyłem kompa i zrobiłem test elementów wykonawczych i nastaw podstawowych. Nie wiem jak to dokładnie z tymi pomiarami jest. Dla mnie wszystko niby działa, klapy się przełączają, i inne rzeczy( nie wiem jak to nazwać fachowo), ale coś tam się przestawiało i zmieniało w środku w klimatyzacji w kanałach, powietrze z nawiewów leciało i ciepłe i zimne( nie wiem, czy powinno tak być), liczby się też się zmieniały w polach. Tylko nie wiem czy były prawidłowe??

G62

: pn kwie 08, 2013 09:43
autor: doggie
głównie chodziło o nastawy podstawowe klap bo któraś mogła się podwiesić, nastawy podstawowe wskazane są po tym, jak odłączany był akumulator

ps. czy po nastawach jest jakaś poprawa

G62

: wt mar 31, 2015 08:26
autor: dreadlook
Wyskoczył mi wczoraj check podczas jazdy (ARL). Podłączyłem kompa i:
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault
P0673 - 35-00 - -

Skasowałem go i się nie pojawił ale niepokoi mnie to.. ma ktoś pomysł co to? Świeca, przewody?