wysokie spalanie i głupoty na Vag-u
: pn mar 11, 2013 11:23
Witam
Od niedawna stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem VW Golf III Variant 1.6 GT, 101 KM wersja Jachting- spalanie ok 10-14 litr Pb (nia ma gazu). W okresie zimowym czyt. mrożnym temperatury wogóle nie pokazywał max dochodziło do 5 kreski na zegarku. Po dwukrotnej wymianie czujnika temperatury i braku reakcji pojechałem na VAG-a. I tu zamiast odpowiedzi dostałem w mordę. temperatura silnika wyswietlana na ekranie zmieniała się od około minus 70 stopni C do ok plus 240 stopni C w sposób chaotyczny. Na innych czujnikach to samo, po odpięciu czujnika to samo. Pasuje teraz sprawdzić instalację czy nie jest przerwany obwód albo nie ma zwarcia ale przydał by się jakiś schemat i mniej więcej sposób jak to sprawdzić. W mechanice sobie powoli radzę ale kabelki do mnie nie przemawiają. Proszę o podpowiedź na co ustawić miernik (dosyć rozbudowane urządzenie )przy badaniu stanu kabla no i jak to mierzyć (Może się to wydawać śmieszne ale pomóżcie laikowi). pozdrawiam
Marivsz :
Od niedawna stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem VW Golf III Variant 1.6 GT, 101 KM wersja Jachting- spalanie ok 10-14 litr Pb (nia ma gazu). W okresie zimowym czyt. mrożnym temperatury wogóle nie pokazywał max dochodziło do 5 kreski na zegarku. Po dwukrotnej wymianie czujnika temperatury i braku reakcji pojechałem na VAG-a. I tu zamiast odpowiedzi dostałem w mordę. temperatura silnika wyswietlana na ekranie zmieniała się od około minus 70 stopni C do ok plus 240 stopni C w sposób chaotyczny. Na innych czujnikach to samo, po odpięciu czujnika to samo. Pasuje teraz sprawdzić instalację czy nie jest przerwany obwód albo nie ma zwarcia ale przydał by się jakiś schemat i mniej więcej sposób jak to sprawdzić. W mechanice sobie powoli radzę ale kabelki do mnie nie przemawiają. Proszę o podpowiedź na co ustawić miernik (dosyć rozbudowane urządzenie )przy badaniu stanu kabla no i jak to mierzyć (Może się to wydawać śmieszne ale pomóżcie laikowi). pozdrawiam
Marivsz :