Strona 1 z 1

Brak tzn. Odcinki

: czw lut 21, 2013 13:08
autor: davka
Czym moze byc spowodowane brak idciecia zaplonu ? :)

Brak tzn. Odcinki :)

: czw lut 21, 2013 14:44
autor: spirit77
Niewłaściwy przekaźnik pomp paliwa.

Brak tzn. Odcinki :)

: czw lut 21, 2013 14:58
autor: davka
mam silnik 1.8 GX na mechanicznym wtrysku i ktory to jest przekaznik ? :)

Brak tzn. Odcinki :)

: pn lut 25, 2013 20:43
autor: Lipek81
Przekaźnik nie ma nic do rzeczy, odcinka jest zrobiona w module zapłonowym.
Nie za bardzo rozumiem,co to znaczy brak odcinki - wskazówka idzie poza skale na obrotku, czy jak?

Re: Brak tzn. Odcinki :)

: pn lut 25, 2013 22:56
autor: spirit77
Lipek81 pisze:
Przekaźnik nie ma nic do rzeczy, odcinka jest zrobiona w module zapłonowym.
Ciekawe ?, to weź mi wytłumacz dlaczego przekaźnik pomp paliwa nazywany jest przez firmę która robi zamiennik ogranicznikiem obrotów ?. Na dodatek w specyfikacji podana jest wartość obrotów przy której jest odcięcie.

http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... renzer.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Brak tzn. Odcinki :)

: wt lut 26, 2013 00:15
autor: Lipek81
Pogrzebałem, sprawa wygląda następująco:
- była opcja, że w niektórych silnikach z mechanicznym wtryskiem była odcinka na przekaźniku;
- większość silników nie ma odcinki w przekaźniku tylko w module zapłonowym (ewentualnie w elektronice sterującej silnikiem) - np. gaźnikowce nie mają przekaźnika pompy paliwa, ani elektroniki sterującej, jedynie moduł zapłonowy;
Nie mam schematów do GX, nie wiem, jak dokładnie tam jest zrobione.
Znalazłem jakieś schematy, do wtrysku KE-Jetronic, gdzie faktycznie odcięcie jest na przekaźniku pompy.
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;

davka, napisz, czy masz sondę lambda w tym silniku.
Przekaźnik w pozycji 2 jeżeli stara skrzynka przekaźników, w pozycji 12 jeżeli nowa skrzynka.

Re: Brak tzn. Odcinki :)

: wt lut 26, 2013 17:59
autor: spirit77
Lipek81 pisze:
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;
Ma podane w profilu jaki ma silnik, więc wiedziałem że ma mechaniczny wtrysk. Etka podaje numer części przekaźnika, z kolei firma produkująca zamiennik ma katalog po którym można go dobrać według numeru części.

Brak tzn. Odcinki :)

: śr lut 27, 2013 09:34
autor: Lipek81
Sprawdziłem, faktycznie jest tak, jak spirit77 pisze. Heh - człowiek uczy się całe życie. Przekaźnik taki było stosowany chyba tylko w dwóch czy trzech rodzajach silników i to jeszcze tylko jeden (GX) jest w miarę popularny. W pozycji 2 (lub 12) powinieneś mieć przekaźnik 65.
Inne silniki miały jeszcze przekaźnik 62 - odcinka przy innych obrotach.