Brak tzn. Odcinki

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

davka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw lut 18, 2010 19:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Brak tzn. Odcinki

Post autor: davka » czw lut 21, 2013 13:08

Czym moze byc spowodowane brak idciecia zaplonu ? :)



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: spirit77 » czw lut 21, 2013 14:44

Niewłaściwy przekaźnik pomp paliwa.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

davka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw lut 18, 2010 19:33
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: davka » czw lut 21, 2013 14:58

mam silnik 1.8 GX na mechanicznym wtrysku i ktory to jest przekaznik ? :)



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: Lipek81 » pn lut 25, 2013 20:43

Przekaźnik nie ma nic do rzeczy, odcinka jest zrobiona w module zapłonowym.
Nie za bardzo rozumiem,co to znaczy brak odcinki - wskazówka idzie poza skale na obrotku, czy jak?



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Re: Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: spirit77 » pn lut 25, 2013 22:56

Lipek81 pisze:
Przekaźnik nie ma nic do rzeczy, odcinka jest zrobiona w module zapłonowym.
Ciekawe ?, to weź mi wytłumacz dlaczego przekaźnik pomp paliwa nazywany jest przez firmę która robi zamiennik ogranicznikiem obrotów ?. Na dodatek w specyfikacji podana jest wartość obrotów przy której jest odcięcie.

http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... renzer.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: Lipek81 » wt lut 26, 2013 00:15

Pogrzebałem, sprawa wygląda następująco:
- była opcja, że w niektórych silnikach z mechanicznym wtryskiem była odcinka na przekaźniku;
- większość silników nie ma odcinki w przekaźniku tylko w module zapłonowym (ewentualnie w elektronice sterującej silnikiem) - np. gaźnikowce nie mają przekaźnika pompy paliwa, ani elektroniki sterującej, jedynie moduł zapłonowy;
Nie mam schematów do GX, nie wiem, jak dokładnie tam jest zrobione.
Znalazłem jakieś schematy, do wtrysku KE-Jetronic, gdzie faktycznie odcięcie jest na przekaźniku pompy.
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;

davka, napisz, czy masz sondę lambda w tym silniku.
Przekaźnik w pozycji 2 jeżeli stara skrzynka przekaźników, w pozycji 12 jeżeli nowa skrzynka.



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Re: Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: spirit77 » wt lut 26, 2013 17:59

Lipek81 pisze:
spirit77, dałeś odpowiedź o przekaźniku zanim davka podał jaki to silnik, więc jeżeli info się sprawdzi, to trafiłeś przypadkiem w prawidłową odpowiedź;
Ma podane w profilu jaki ma silnik, więc wiedziałem że ma mechaniczny wtrysk. Etka podaje numer części przekaźnika, z kolei firma produkująca zamiennik ma katalog po którym można go dobrać według numeru części.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Brak tzn. Odcinki :)

Post autor: Lipek81 » śr lut 27, 2013 09:34

Sprawdziłem, faktycznie jest tak, jak spirit77 pisze. Heh - człowiek uczy się całe życie. Przekaźnik taki było stosowany chyba tylko w dwóch czy trzech rodzajach silników i to jeszcze tylko jeden (GX) jest w miarę popularny. W pozycji 2 (lub 12) powinieneś mieć przekaźnik 65.
Inne silniki miały jeszcze przekaźnik 62 - odcinka przy innych obrotach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości