Strona 1 z 1
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: sob sty 05, 2013 18:03
autor: maaniek9
Witam. Silnik w moim golfie 1.6 FSI podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu zaczyna przerywać (od ~2400 obr./min.). Po podpięciu VAG'a Wyskakują błędy: losowe wypadanie zapłonu, wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze oraz ciśnienie paliwa - przekroczona wartość regulacji. Wymontowałem wtryskiwacze, sprawdziłem rezystancję cewek wtryskiwaczy - wynosiło na każdym ~1.3 Ohm (sprawdzane przy temperaturze trochę powyżej 0°C). Przy ponownym złożeniu zamieniłem kolejność 1 z 4, 2 z 3. Niestety to nic nie pomogło. Zamieniłem również miejscami cewki zapłonowe. Szczerze mówiąc już nie wiem jaki wybrać punkt zaczepienia. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
maaniek9.
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: sob sty 05, 2013 22:42
autor: agrala
Wypadanie zaplonu moze byc spowodowane niedostatecznym cisnieniem paliwa.
Przy bledzie dotyczacym cisnienia nie ma nic mowy w ktorym ukladzie jest problem - w ukladzie nisko czy wysokoscisnieniowym?
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: ndz sty 06, 2013 23:56
autor: maaniek9
Czyli mam rozumieć, że muszę sprawdzić ciśnienie zarówno w układnie niskiego, jak i wysokiego ciśnienia?
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: pn sty 07, 2013 08:49
autor: agrala
Wypadalo by zmierzyc po obu stronach.
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: pn sty 07, 2013 15:25
autor: maaniek9
Jakie wartości powinny być?
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: pn sty 07, 2013 17:41
autor: agrala
Cisnienie po obu stronach zalezy od obrotow silnika.
W ukladzie niskiego cisnienia 0,5-5bar, w ukladzie wysokiego cisnienia 30-110bar
Mozesz miec tez uszkodzony zawor regulacyjny na pompie.
Na VAGu powinno byc widac jakie sa wartosci cisnienia w ukladach.
1.6 - wypadanie zapłonu, ciśnienie paliwa
: śr sty 09, 2013 01:26
autor: maaniek9
A propos VAG'a które to będą bloki (posiadam wersję 3.11)? Zawór regulacyjny N276 (jeśli ten masz na myśli) znajduje się nie na pompie wys. ciśnienia tylko bezpośrednio na listwie wtryskowej
. Rozwiązanie, o którym piszesz jest w silnikach w Golfa V
. Jeśli już jesteśmy tutaj to w jaki sposób mogę go sprawdzić? Oporność cewki?