Kierunkowskazy Golf III

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dragonboy1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 11, 2011 20:57

Kierunkowskazy Golf III

Post autor: dragonboy1988 » pt sty 04, 2013 16:03

Witam

Mam problem którego nie mogę rozwiązać, mianowicie nie jestem laikiem z elektryki i wiem co nie co ale w moim golfie wystąpiła przypadłość że po włączeniu zapłonu kierunki lewo/prawo działają, awaryjne również. Ale wystarczy włączyć światła obojętnie czy mijania przednie czy nawet tylne stopu poprzez nacisniecie hamulca i kierunki znikają jak by odcinało im prąd. Czytałem parę tematów o kierunkach w mk III ale takiej przypadłości nie znalazłem. Przerywacz - nowy, manetka przy kierownicy - sprawdzona, przewody z tyłu przy lampach - wszystko ok. MIał ktoś podobną przypadłość ?? Prosiłbym o pomoc bo jak wiadomo bez kierunków ciężko jechać :/

a zapomniałem dodać że występuje to również podczas jazdy, światła mijania - brak kierunków, brak świateł - kierunki są

Nie piszemy posta pod postem, używamy opcji "Edytuj" // Moderator



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kierunkowskazy Golf III

Post autor: Haki » pt sty 04, 2013 18:35

Przyjrzałbym się samemu przełącznikowi od świateł -- ewentualnie podmienił z kimś na próbę ...
Ps - jak z bezpiecznikami ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

dragonboy1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 11, 2011 20:57

Kierunkowskazy Golf III

Post autor: dragonboy1988 » pt sty 04, 2013 18:55

z bezpiecznikami wszystko ok, ale sprobuje z tym wlacznikiem bo mam drugiego MK 3



Awatar użytkownika
sagitar2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob sty 26, 2013 16:04

Kierunkowskazy Golf III

Post autor: sagitar2 » czw sty 31, 2013 11:12