swap z 2.3V5 na 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

swap z 2.3V5 na 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie

Post autor: brylantx8 » pt gru 21, 2012 02:51

Witam
A więc Posiadam golf 2,3 v5 full opcja (tempomat,climatronic,czujnik deszczu,lusterko fotochromatyczne,spryskiwacze reflektorów,itp) golf jest 5 drzwiowy !

Mam tez drugiego golfa ANGLIKA którego kupilem tylko dla silnika (1.8 T) ale w wyposazeniu nie ma tego co ten u góry,a klima jest manualna :( golf 3 drzwiowy .

SILNIK z anglika juz wyjety wraz z wiązkami przy silniku, ale całą wiazka ze srodka auta jeszcze została, czy mam ją wymontowac i przekładac do auta, a nastepnie dokaładac kable do tej wiązki których brakuje do wyposazenia?? czy moja wiązka ze srodka auta 2.3 bedzie nadawała sie do połączenia wiązki z silnika 1.8 t ??

i jak to bedzie z centralnym zamkiem który jest na 4 pary drzwi a w angliku byl na 2... i o golnie te rzeczy z wyposażenia czy idzie to łatwo potem uruchomic połoączyc itp ??


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8845
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

SWAP Z 2.3V5 NA 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie PROBLEM!!

Post autor: marcin7x5 » pt gru 21, 2012 10:18

Przekładasz tylko silnik i wiązkę silnika. Reszte zostawiasz ta co miałeś. Rozumiem, że chcesz wsadzic do swojego tylko silnik z anglika?



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

SWAP Z 2.3V5 NA 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie PROBLEM!!

Post autor: brylantx8 » pt gru 21, 2012 12:35

Tak chce wsadzić tylko silnik , ale chce zeby całe wyposażenie działało,czyli wiązke ze środka zostawić i połączyć z wiążką z silnika od Anglika ?


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8845
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

SWAP Z 2.3V5 NA 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie PROBLEM!!

Post autor: marcin7x5 » pt gru 21, 2012 13:52

To musisz przełozyc tylko to co potrzeba aby silnik pracowal właściwie. Nie wiem czy sterownik silnika obsłuzy ci np tempomat ale to wyjdzie pewnie po przekładce.



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

SWAP Z 2.3V5 NA 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie PROBLEM!!

Post autor: brylantx8 » pt gru 21, 2012 14:06

Pewnie mi nie obsluzy tempomatu tak poprostu... Jakoś bedzie trzeba go uruchomić ...


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

badyl1818
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 19, 2013 22:59

SWAP Z 2.3V5 NA 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie PROBLEM!!

Post autor: badyl1818 » czw lip 25, 2013 20:06

Kolego, dlaczego przekładasz z 2,3 na 1.8T ? Czy uważasz że jest lepszy? pod jakim wzgledem?



Awatar użytkownika
brylantx8
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: czw paź 20, 2011 17:06

SWAP Z 2.3V5 NA 1.8 T,a całkiem inne wyposażenie PROBLEM!!

Post autor: brylantx8 » czw lip 25, 2013 20:21

Przelożylem juz pare miesiecy temu, i nie żałuje, 1.8 t mniej pali lepiej chodzi i jest rozwojowy ;) aczkolwiek dzwiek 2.3 v5 jest bez porównania lepszy niż 1.8 t , ale nie mówie ze 2.3 był zły , ale jak trzeba było rozrząd wymienic to juz nie było kolorowo ..... zalezy kto co woli , zeby zrobic + 70/80 km w 1.8 t mozna sie zmiescic w jakis 3/3,5 tys , a w 2.3 z 10 tys nie wyjęte .....


Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości