Strona 1 z 1
obrotomierz
: śr gru 19, 2012 21:00
autor: fafik5
witam, mam zegar i obrotomierzem od golfa II 1.3 benzyna na 1 wtykę i chce go podłączyć pod silnik diesla wyczytałem ze trzeba prowadzić kabel z alternatora z wyjścia W do kabiny ale gdzie podłączyć do zegara i czy będzie prawidłowo wskazywał obroty czy będzie kłamał?
Z góry dzięki za pomoc
obrotomierz
: śr gru 19, 2012 23:04
autor: majekMK2
do pinu 10 we wtyczce zobaczysz od licznika co idzie lub U1/6 w skrzynce bezpieczników
obrotomierz
: śr gru 19, 2012 23:17
autor: marcinek84
Zabawa raczej nie warta świeczki, musiał byś grzebać w elektronice obrotomierza bo skala inna i możliwe że częstotliwość. I nie wiadomo co pokaże.
obrotomierz
: czw gru 20, 2012 21:04
autor: JaskoDZA
Dokładnie tak, obrotomierz nawet jeśli będzie pokazywał coś to źle. Pamiętaj że w silnikach benzynowych napięcie do obrotomierza idzie od cewki zapłonowej a w silnikach diesla w golfach 2 idzie od alternatora:) Załatw licznik taki jaki potrzebujesz a wtedy pomożemy Ci wyprowadzić wyjście W z alternatora jeśli nie posiadasz w swoim:)
obrotomierz
: śr sty 02, 2013 18:35
autor: fafik5
dzisiaj poszedłem podłączyłem się pod W na alternatorze i do obrotomierza do kabla który był w benzynie prowadzony do obrotomierza
a obrotomierz nawet nie drygnął cały licznik mam od benzyniaka 1.3 i on ma obrotomierz ostatnio wsadziłem silnik diesla i chce podłączyć obrotomierz pod diesela tylko ze nie ma efektów
POMOCY!!!
obrotomierz
: śr sty 02, 2013 23:23
autor: marcinek84
Tak to nie będzie działać fafik5, benzyna a diesel to inne obrotomierze jeśli chodzi o sygnał i bez grzebania w elektronice nie pokaże Ci. Obrotomierz od diesla sobie kup i nie kombinuj.
obrotomierz
: czw sty 03, 2013 12:54
autor: fafik5
to co trzeba grzebać
obrotomierz
: czw sty 03, 2013 12:59
autor: Qto
na forum robili...ale to byś musiał poszukać, na pewno kopciuch robił...ale dawno nie odwiedzał forum. Pytanie bardziej pasuje na forum elektrody...tam prędzej znajdziesz jakiś schemat
obrotomierz
: czw sty 03, 2013 13:50
autor: Sokol9185
kolego w silniku benzynowym sygnal jest wysylany z cewki sygnal tzw prostokatny czyli sygnal bez napięcia a przy silniku diesla obrotomierz jest zasilany napięciem także wg mnie tak jak ktoś wyżej na pisal nie mozna podlączyć bez ingerencji w elektronikę a jak już to zrobieleś niestety mogleś już u walić licznik
obrotomierz
: ndz gru 07, 2014 18:22
autor: fafik5
nabyłem licznik z diesela z obrotomierzem tylko ze na 2 wtyki a instalacje mam na 1 dałoby rade to jakoś przerobić ?
obrotomierz
: ndz gru 07, 2014 19:16
autor: Radzio0018
viewtopic.php?f=14&t=345833" onclick="window.open(this.href);return false;
Zobacz na to . Tu akurat jest opisana zmiana z 1 kości na 2 , ale w odwrotną stronę też powinno pomóc . Kwestia rozprowadzenia kabli na 2 kości . Rozpiski są na necie , i wersji z 1 kostką i wersji z 2 . I pozostaje tylko je odpowiednio zainstalować .
obrotomierz
: ndz gru 07, 2014 21:40
autor: Hubi14
Masz i się baw