Strona 1 z 1

Kierunkowskaz

: pt lis 16, 2012 20:13
autor: jmchn2
Witam. Mam problem mały. Golf został odebrany od gazownika(padłą elektryka,zmieniona została cała wiązka elektryczna) i po kilkunastu kilometrach przestała działać cała prawa strona kierunkowskazów(z przodu.boku, z tyłu). Na liczniku po włączeniu prawego kierunku dioda nie miga. Na awaryjnych działa tylko cała lewa strona. Ogólnie lewy kierunek działa bez zarzutu. Czy to wina bezpieczników??? Który może za to odpowiadać??? Czy to jednak przekaźnik???

Kierunkowzak

: pt lis 16, 2012 20:49
autor: Maniek20080
Wina leży po stronie manetki, włącznika awaryjnych bądź instalacji

Kierunkowzak

: pt lis 16, 2012 21:08
autor: jmchn2
A co do bezpiecznika, który może za tego typu awarie odpowiadać ???? A jesli to włącznik to czas rozebrać go tak ????

Kierunkowzak

: pt lis 16, 2012 21:43
autor: edzio
jmchn2 pisze: Kierunkowzak
popraw temat !!

Re: Kierunkowzak

: pt lis 16, 2012 21:51
autor: Maniek20080
jmchn2 pisze:A co do bezpiecznika, który może za tego typu awarie odpowiadać ???? A jesli to włącznik to czas rozebrać go tak ????
Bezpiecznik od kierunkowskazów jest jeden, skoro jedna strona działa to bezpiecznik jest ok. Najprawdopodobniej będzie to włącznik świateł awaryjnych. Jeśli masz włącznik w desce rozdzielczej to nie ma nic skomplikowanego w rozebraniu i złożeniu go, nie wiem jak jest z włącznikiem awaryjnych w manetce bo tego nie rozbierałem. Najlepiej go rozłożyć, przeczyścić i psiknąć jakimś preparatem do styków. Jeśli to nie pomoże to szukać problemu w instalacji.

Kierunkowskaz

: pt lis 16, 2012 23:01
autor: jmchn2
Sory bardzo za błąd w tytule. Już poprawione... Jutro biorę się za rozebranie włącznika od awaryjnych. Jeszcze doszedł jeden problem-spryskiwacze, wydaje mi się że problemy (czyli kierunek i właśnie spryskiwacze) wystąpiły w tym samym czasie. Nie wiem czy jest związek między tymi zdarzeniami. Co może być nie tak.

Kierunkowskaz

: sob lis 17, 2012 00:21
autor: Zico63b
jmchn2 pisze:Co może być nie tak.
WTYCZKA manetek a nie same manetki. Żadna awaria włącznika awaryjnych czy manetek nie unieruchomi JEDNEJ ze stron. Obie to i owszem, ale nie jedną. Na przykład styk manetki unieruchomi jedną stronę, ale na awaryjnych przy takiej awarii będą działać obie strony.
Osłonę kolumny kierowniczej Kolega rozbierze i sprawdzi jak tam jest.
Kolejnym punktem, ale z małym już prawdopodobieństwem jest wtyk wejściowy w skrzynkę bezpieczników H2.