Strona 1 z 1

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 16:03
autor: SwIaDeK
Witam.Czy duży będzie problem z podłączeniem instalacji ABSu z Passata B3 Syncro G60 do licznika z Golfa IV?(który siedzi w Golfie 2 - swap 1.8T)??Czy lepiej dopasować instalację elektryczną ABSu z Golfa IV pod elementy ABSu z Passata B3 Syncro G60??Pozdr.

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 16:54
autor: grg474
powiem tak - osobiście wolałbym wrzucić pompę abs z golfa 4 bo mniejsze problemy. Teraz zakładam ze masz licznik bez can? jeśli tak to pompę polecam też bez can (jak coś to leży chyba taka u nie na strychu)

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 17:20
autor: edzio
Jak rozwiaże problem czujników i pierścieni sygnałowych??

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 17:30
autor: SwIaDeK
No właśnie Panowie??Golfika mam angilka z 2001 roku.Szczerze to nie sprawdzałem,czy tam jest szyna CAM.To jak robić??Ktoś mi mówił,żeby od razu walić ABS cały z Golfa 4 z podzespołami :bajer: Ale czy to będzie pasować...??Chyba trudno będzie dopasować instalację z Passata B3 pod ten licznik Golfa 4 :?

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 17:43
autor: edzio
can to tylko kwestia kontrolki abs,zrobisz żeźbę licznika i też będzie działać.
Więc myslę z B3 łatwiejsze do ogarnięcia.

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 18:07
autor: grg474
zaraz czy będzie robił abs z b3 czy golfa to samo rozwiązanie czujników mu się nie zmieni, dostępność części elektroniki b3 i golfa 4 pomijam - znajomy już 3cią pompę dobiera i każda inaczej wygląda / wiązki również - więc kwestia czy wydłubie sam z auta czy będzie dokładał w częściach.
Taka jest moja opinia. Jak zrobi jego sprawa

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: ndz lis 11, 2012 19:26
autor: SwIaDeK
Panowie,bo się chyba nie zrozumieliśmy i dyskusja trwa o to,czy mam dostępne te części.Mam całego Golfa IV 1.8T 150km i Passata B3 G60 Syncro - obie fury całe przeznaczone na części.Ideę miałem taką,żeby przełożyć cały "dół" z Passata do mojego Golfa, bo chciałem mieć ABSy z pseudo kontrolą trakcji i tarczówki z tyłu.I teraz stanąłem na kwestii elektroniki,bo doszedł swap 1.8T i się zastanawiam,co łatwiej zrobić.
Więc nie będę miał problemu z podłączeniem czujników z Passata do licznika z Golfa IV??Czy elektronikę ABSu z Golfa IV dopasować do czujników ABSu z Passata??
Odnośnie pompy,to chciałem ją przełożyć z Passata.Mówicie,że lepiej zostawić oryginalną z Golfa IV??
Licznik chyba będę rzeźbił do deski z Golfa III,bo tam chyba jest mniej roboty,niż w przypadku deski z Golfa II.

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: pn lis 12, 2012 00:13
autor: JABcok20
Miałem abs starego typu i to porażka . Tylko i wyłącznie nowy typ. czyli ok 95 w góre.stare połączone z serwem to raczej gorsze są i zabierają wiecej miejsca, są cięższe i kłopotliwe w przypadku awarii.

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: pn lis 12, 2012 00:20
autor: grg474
SwIaDeK, masz golfa, masz wiązkę , masz pompę abs ze sterownikiem i wiązkę, ciągniesz aż do czujników (skoro zwrotnice dasz z passata z czujnikami), do tego pompa hamulcowa z serwem - ja bym postarał się zamontowąć golfowską i tyle. Im wiecej dasz z jednego auta tym łatwiej ci będzie to wszystko elektrycznie czyli wiązkami ogarnąć
Każdy robi według własnego uznania

Re: ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: pn lis 12, 2012 00:24
autor: SwIaDeK
W wersji Passata B3 G60 Syncro nie ma serwa.Więc przypasi ta pompa do silnika 1.8T?? Jak ogarnąć to połączenie Passat B3 z Golfem IV i Golfem II??

ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: pn lis 12, 2012 01:15
autor: JABcok20
To tym bardziej tego badziewia nie zakładaj. elektryczna pompa nie warto, fakt jeździłem na niej troszku ale poza hamulcem na zgaszonym silniku nic nie oferuje a na nowym masz mozłiwosć diagnozy i podglądu w dane z kompa.

Re: ABS z Passata B3 pod licznik Golfa 4

: pn lis 12, 2012 01:45
autor: SwIaDeK
grg474 pisze:SwIaDeK, masz golfa, masz wiązkę , masz pompę abs ze sterownikiem i wiązkę, ciągniesz aż do czujników (skoro zwrotnice dasz z passata z czujnikami), do tego pompa hamulcowa z serwem - ja bym postarał się zamontowąć golfowską i tyle. Im wiecej dasz z jednego auta tym łatwiej ci będzie to wszystko elektrycznie czyli wiązkami ogarnąć
Każdy robi według własnego uznania
I tak zrobię.Kwestia podłączenia tych czujników od Passata pod instalację ABSu z Golfa IV.Bo z Passata biorę zwrotnice,ośki,wahacze,tylne zaciski,tarcze,most i skrzynię.Miałem brać też pompę wraz z instalacją elektryczną,ale jak radzicie,żeby tego nie wkładać,to nie włożę :D Zobaczymy co z tego wyjdzie :bajer: