Witam, kupiłem Golfika z roku 99 o poj 1.4 16V i mam z nim kilka probblemów.
1. silnik chodzi ok az zlapie pewnie cos ponad 90 stopni. jezdze i wskazowka stoi pionowo od jakiegos czasu, aby po dluzszej jezdzie ze wskazowka w pionie zalaczaly sie obydwa wentylatory na raz (od chlodnicy i klimy) i nie chodza jednostajnie, tylko tak jakby co 2 sekundy skakaly im biegi obrotow, czyli pierwszy bieg i dwie sekundy i zaraz drugi bieg przez 2 sekundy, zaraz znowu pierwszy i tak w kolko -dopoki nie zgasze auta i nie poczekam az ostygnie (dopoki bede jechal to beda tak pracowac a wskazowka caly czas stac w pionie.
2.drugi problem jzu przewertowalem w google a mianowicie, nie dziala mi predkosciomierz, wskaznik paliwa wariuje na zakretach, nie ma podswietlenia pokretel od nawiewu oraz brak swiatla cofania. bezpiecznik nr.7 sprawdzilem i byl dobry, czyli wysiadl czujnik predkosciomierza (impulsator). czy moze mi ktos powiedziec gdzie on sie znajduje i jak mniej wiecej wyglada? to taki czujnik ze slimakiem obracajacym sie na koncu? i czy jestescie pewni ze faktycznie czujnik predkoscimierza odpowiada rowniez za te wszystkie problemy?
3.problem odnosnie centralnego zamka, otoz przypuszczam ze musial on miec centralny (aktualnie nie dziala) tylko gdzie znajdowalaby sie pompka za niego odpowiedzialna, jak w audi a4 czyli gdzies tam w bagazniku? sugeruje sie tym iz po przekreceniu kluczyka od strony kierowcy slysze jakby cos tam jeszcze sie przesuwalo co stawia dodatkowy opor kluczowi, tak jakby mialo to cos wspolnego z zzamkiem centralnym -ogolnie jest to wersja 3 drzwiowa.
4.problem nie zwiazany z elektryka, a mianowicie delikatnie slychac jak cos tyka po odpaleniu auta w silniku, tak jakby na popychaczu byl luz, albo to zawor? czy mozna jakos zdiagnozowac czy to ktoras tak zwana szklanka sobie tyka? na zimnym jest mniej slyszalna, jak sie nagrzeje silnik i pewnie olej rozrzedzi to troszke glosniej. i czy juz ktos je wymienial, jak tak to jaka cena naprawienia takiego luzu na popychaczu. zamowilem jzu olej shell racing cos tam 10w60, z nadzieja ze bardziej lepki w wiekszych temperaturach wyciszy to tykanie.
pozdrawiam i z gory dziekuje
3 problemy z elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
3 problemy z elektryką
Ad 1 - sprawdzić na vag jaka jest faktyczna temp na silniku
Ad 3 - mk4 nie ma pompki centralnego - zamki są elektryczne
takogrex pisze:czy jestescie pewni ze faktycznie czujnik predkoscimierza odpowiada rowniez za te wszystkie problemy?
Ad 3 - mk4 nie ma pompki centralnego - zamki są elektryczne
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
3 problemy z elektryką
ad 2.
czujnik wymieniony na nowy, bezpieczniki sprawdzone i sama wtyczka do impulsatora rowniez.... miernikiem jak sprawdzalem napiecia na tej wtyczce od impulsatora to pokazywalo mi cos na jednym okolo 6 a na drugim chyba cos ponizej 5... jakos tak, w kazdym badz razie do 12v daleko, a predkosciomierz nie dziala dalej...
czujnik wymieniony na nowy, bezpieczniki sprawdzone i sama wtyczka do impulsatora rowniez.... miernikiem jak sprawdzalem napiecia na tej wtyczce od impulsatora to pokazywalo mi cos na jednym okolo 6 a na drugim chyba cos ponizej 5... jakos tak, w kazdym badz razie do 12v daleko, a predkosciomierz nie dziala dalej...
3 problemy z elektryką
pin 1 - + po stacyjce z bezpiecznika 7ogrex pisze:ad 2.
czujnik wymieniony na nowy, bezpieczniki sprawdzone i sama wtyczka do impulsatora rowniez.... miernikiem jak sprawdzalem napiecia na tej wtyczce od impulsatora to pokazywalo mi cos na jednym okolo 6 a na drugim chyba cos ponizej 5... jakos tak, w kazdym badz razie do 12v daleko, a predkosciomierz nie dziala dalej...
pin 2 - wyjście do licznika
pin 3 - masa
Skoro miałeś poniżej 5V to czego oczekujesz???
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości