Strona 1 z 1

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: ndz paź 07, 2012 18:38
autor: kiler_444
Panowie

Mam problem z uruchomieniem silnika.
Wszystko jest ok oprócz tego że nie załacza się pompa paliwa, znaczy przekaznik sie nie załacza. (przekażnik jest ok)
Z tego co posprawdzałem to brakuje masy na cewce.
Jeśli podłącze masę z karoserii do przekaznika silnik zapla.
Jak odnależć przerwe w instalacji.
Czy to może być uszkodzony sterownik silnika ???
Dodatkowo przekażnik bardzo sie grzeje.

Proszę o pomoc

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: pn paź 08, 2012 14:59
autor: -=ren=-
sprawdź masy na silniku, masę do sterownika i masę do cewki...

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: pn paź 08, 2012 22:44
autor: Paweł Marek
orientujesz się czy nie założono ci dodatkowego odcięcia pompy paliwa przy pracy na LPG?

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: śr paź 10, 2012 12:08
autor: roger18sx
kiedys tez mialem gti z silnikiem 2e. Mialem tem sam przypadek. W siłniku wszystko ok. Zmienilem przekaznik, cala skrzynke bezpieczników sterownik silnika i dalej tak samo. Przed sprzedażą wstawilem dodatkowy przekaznik sterowany stacyjką ktory podawal mase na przekaznik 167 pompy. I palilo ok ale nie polecam bo sterownik wtedy glupieje no chyba zeby dal jakas diode jednostronnego przdplywu .

Re: Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: śr paź 10, 2012 19:44
autor: kiler_444
Panowie

Przyczyna znaleziona !!!

Wszystkiemu winny jest fabryczny sterownik alarmu.

To on odcina masę na przekażnik i tak samo jak przekażnik się bardzo grzeje.

CZy ktoś mi może powiedzieć jak przerobić instalację by pozbyć sie całkowicie sterownika alarmu ???

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: śr paź 10, 2012 23:28
autor: Paweł Marek
kiler_444, o tym znajdziesz coś na forum, ale czy jesteś pewien? 2E to wczesne roczniki - jakoś fabrycznego immo nie spotkałem w 92-93

Re: Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: czw paź 11, 2012 20:05
autor: kiler_444
rocznik samochodu to '94 i immo juz nie ma tylko sam sterownik pozostał

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

: ndz paź 14, 2012 12:26
autor: jeryk10
silniki 2E nigdy nie posiadały immo a co do oryginalnego alarmu to go posiadały a pozbyć się ten alarm fabryczny jest bardzo prosto