Witam. Mam problem z lewym kierunkiem, otóż po włączeniu go przerywacz tyka-szybciej niż zwykle- ale, kierunków już nie ma. Prawy jest ok, na awaryjnych działają wszystkie ok.. Czasem da się go znaleźć przez odpowiednie ukierunkowanie manetki (lekko od siebie lub mocno w dół). Zdjąłem kierownice i przeczyściłem styki, choć nie były podpalone. Działał dwa dni. Znów to rozebrałem, ale tym razem dla pewności lekko podgiąłem blaszkę od lewego (tak by była bliżej i wcześniej się stykała). Znów podziałał dzień. Odłączyłem przednią, później tylną lampę, ale nie ma żadnej reakcji. Pytanie
-czy jeżeli byłyby wadliwy ten mechanizm, który czyściłem, czy tykał by przerywacz, bo jeżeli by się styki nie zwierały, nie dawałyby prądu na przerywacz i nie powinno byłoby go słychać?
-jeżeli nie tam to gdzie mogę szukać przyczyny?
Dodam, że nie czyściłem całej tej manetki, bo całkiem jej nie odkręcałem, tylko ten mechanizm, który łączy styki, który porusza się dzwigienką od kierunkowskazów.
Kierunkowskazy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kierunkowskazy
sprawdź żarówki, może wymień wszystkie...potem jeżeli nic nie zdziałasz odpinaj poszczególne kierunki, pojedynczo też.Jeżeli tu nie będzie poprawy, zostaje wymiana stycznika..
Kodix
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Kierunkowskazy
wez psiknij wd w manetkę i poruszaj góra dół jeżeli nie wyciągnij przełącznik awaryjnych rozbierz i przeczyść delikatnie wacikiem ewentualnie podmień od kogoś i zobaczysz
Kierunkowskazy
ok. wymieniłem żarówki z tyłu,kierunek i mijania, dziwne bo były ciemne, zczarniałe, ale nie spalone, wymieniłem też przerywacz, bo miałem drugi. Na razie miga.
Kierunkowskazy
Kolega boryka się chyba z tym samym problemem co ja.
[youtube][/youtube]
Pytałem już o to w Kąciku posiadaczy MK4 i otrzymałem odpowiedź, że to styki na manetce powodują jakieś spięcie, które przekaźnik odbiera jako uszkodzenie którejś z żarówek. Ponoć pomaga rozebranie manetki i przeczyszczenie owych styków, ale skoro już próbowałeś to sam nie mam pojęcia...
[youtube][/youtube]
Pytałem już o to w Kąciku posiadaczy MK4 i otrzymałem odpowiedź, że to styki na manetce powodują jakieś spięcie, które przekaźnik odbiera jako uszkodzenie którejś z żarówek. Ponoć pomaga rozebranie manetki i przeczyszczenie owych styków, ale skoro już próbowałeś to sam nie mam pojęcia...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości