Montaż sterowania zamkiem centralnym z pilota

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Beny69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob cze 02, 2012 00:04

Montaż sterowania zamkiem centralnym z pilota

Post autor: Beny69 » ndz wrz 09, 2012 16:08

Witam, mam taki problem, mianowicie od niedawna mam MK4 i mam centralny ale bez pilota, i dużo słyszałem i czytałem, że wystarczy kupić jakiś zestaw na allegro i że instalacja jest łatwa... Problem jest taki, że jestem kompletnym laikiem i nie znam się na niczym... Więc mam pytanie, jaki zestaw powinienem kupić i jak go zamontować? Czy może lepiej jechać do elektryka?

Zależałoby mi jeszcze na tym, aby auto sygnalizowało awaryjnymi otwieranie i zamykanie drzwi. Zastanawiam się również czy dużo bardziej skomplikowana byłaby instalacja otwierania tylnej klapy osobnym przyciskiem.

P.S. mam wersję 3 drzwiową.

Z góry dziękuję za odpowiedzi



Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Montaż sterowania zamkiem centralnym z pilota

Post autor: Aligator30 » ndz wrz 09, 2012 20:20

podłacz pod waga i podaj jaki masz nr modułu komfortu może wystarczy dokupić pilota i go zakodować trzeba podać więcej info o aucie chyba żę będziemy zgadywać



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Re: Montaż sterowania zamkiem centralnym z pilota

Post autor: Vii » ndz wrz 09, 2012 20:28

Aligator30 pisze:podłacz pod waga i podaj jaki masz nr modułu komfortu może wystarczy dokupić pilota i go zakodować trzeba podać więcej info o aucie chyba żę będziemy zgadywać