Strona 1 z 1

VR6 Brak Iskry

: czw sie 30, 2012 20:00
autor: 89matt
Swapuje własnie vr6 do mojego mk3, na samym początku miałem problem z palącymi sie cewkami zapłonowymi (silnik 2.8 AAA na aparacie zapłonowym) co wynikało z słabej masy na silniku. Masa poprawiona a golf ani nie kaszlnie. Pompa paliwa załącza sie dosłownie na jej pół obrotu, pożniej zero prądu (na wtyczce) podczas kręcenia rozrusznikiem. Dodam ze pompa chodzi jak podłączyłem na krótko także spalona nie jest. Sprawdzony przekażnik i bezpiecznik- wszystko OK. Podmieniłem nawet z innego dla pewności. Co do iskry jest ale tylko podczas przekręcenia kluczyka włączając zapłon i podczas jego wyłączania. Czasami sie zdażyło ze iskra przeskoczyła wtrakcie kręcenia rozrusznikiem. I nic wiecej Panowie co może być przyczyną? Mam wymienić kompa czy czujnik hall-a moze szwankuje choć był kupiony inny - używka ale działał idealnie:)

VR6 Brak Iskry

: czw sie 30, 2012 20:23
autor: Paweł Marek
Czujnik halla? Chodzi ci o czujnik położenia wału korbowego? Bo to on jest zasadniczy dla iskry.

Re: VR6 Brak Iskry

: czw sie 30, 2012 20:31
autor: 89matt
Przyznam ze nie przemierzyłem bo miernik umarł, jutro postaram sie to zbadać. Moze ktoś miał identyczne obiawy i wie co na 100% padło? Dodam ze w dawcy silnik chodził bez najmniejszego problemu.

VR6 Brak Iskry

: czw sie 30, 2012 20:45
autor: 89matt
No i czy czujnik halla ma jakiś związek z pompą paliwa? Tzn z brakiem napięcia?

VR6 Brak Iskry

: czw sie 30, 2012 20:58
autor: agrala
A kiedy mierzysz to napiecie bo ono pojawia sie tylko przez jakies 2 sek po wlaczeniu zaplonu, pozniej sterownik wlaczy dopiero pompe jak bedzie widzial impulsy z czujnika halla

VR6 Brak Iskry

: pt sie 31, 2012 11:49
autor: Paweł Marek
może jednak z czujnika wału, chociaż w 100 procentach nie wiem bo to Motronic, ale silniki np na Simosie działają bez sprawnego czujnika wałka o ile sprawny jest czujnik położenia wału

VR6 Brak Iskry

: pt sie 31, 2012 12:31
autor: jeryk10
przede wszystkim zobacz czy masz napięcie na czujniku Halla na pin 3 po włączeniu zapłonu