Cewka zapłonowa VR6
: ndz sie 26, 2012 20:42
Witam. Robiłem swap silnika w swoim mk3 z 1.4 na 2.8 VR6. Wczoraj próbowałem odpalić juz fałerke w swojej budzie i niestety podczas krecenia silnikiem z komory wydobył mi sie biały dym, a dokładnie z cewki zaplonowej (silnik na aparacie nie na module), pożniej licznik wariował tzn gasła godzina przebieg i jakieś "chinskie " znaki sie ukazywały (podejrzewam zwarcie). Dziś przejrzałem wiązke i było wszystko ok. Od kumpla porzyczyłem cewke z silnika 2E (były identyczne) podłączyłem na nowo aku było ok licznik nie wariował. Zakręcił 2 razy i to samo tylko teraz obyło sie bez dymku. Oglądnołem i przy wtyczce (3piny) wchodzącej do cewki kabelek brązowy sie wypalił trochę no i w cewce wtyk równiez sie przetopił.Aku rozładowany do połowy. Czy ktoś miał podobne problemy? Co może być przyczyną? Panowiez góey dzieki za każde info.