Strona 1 z 1

Cewka zapłonowa VR6

: ndz sie 26, 2012 20:42
autor: 89matt
Witam. Robiłem swap silnika w swoim mk3 z 1.4 na 2.8 VR6. Wczoraj próbowałem odpalić juz fałerke w swojej budzie i niestety podczas krecenia silnikiem z komory wydobył mi sie biały dym, a dokładnie z cewki zaplonowej (silnik na aparacie nie na module), pożniej licznik wariował tzn gasła godzina przebieg i jakieś "chinskie " znaki sie ukazywały (podejrzewam zwarcie). Dziś przejrzałem wiązke i było wszystko ok. Od kumpla porzyczyłem cewke z silnika 2E (były identyczne) podłączyłem na nowo aku było ok licznik nie wariował. Zakręcił 2 razy i to samo tylko teraz obyło sie bez dymku. Oglądnołem i przy wtyczce (3piny) wchodzącej do cewki kabelek brązowy sie wypalił trochę no i w cewce wtyk równiez sie przetopił.Aku rozładowany do połowy. Czy ktoś miał podobne problemy? Co może być przyczyną? Panowiez góey dzieki za każde info.

Cewka zapłonowa VR6

: ndz sie 26, 2012 21:41
autor: peja2000
miałem ale w innym silnikiem, upalił się brązowy kabel od cewki, przyczyna słaba masa pomiędzy akumulatorem a silnikiem, przykręć masę do skrzyni

Re: Cewka zapłonowa VR6

: pn sie 27, 2012 19:43
autor: 89matt
Problem rozwiązany... Słaba masa na silniku. Teraz jest juz ok. Natomiast po spaleniu cewki siadła pompa paliwa. Wcześniej w dawcy działała... Ma ktoś jakieś pomysły? Jutro podłącze na "krótko" pompe do aku i zobacze czy działa. Po przekręceniu kluczyka słychać ruch pompy ale nie trwa nawet pół sekundy po czym sie wyłancza, silnik oczywiście nie pali.