Problem z ładowaniem mk2

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzychu1510
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 20, 2011 18:05
Lokalizacja: BaszeVWice/Gryfice

Problem z ładowaniem mk2

Post autor: Krzychu1510 » wt lip 17, 2012 22:10

Ściema Panowie, od dłuższego czasu mam problem z moim golfem. Przy zakupie gofra we wrzesniu ubiegłego roku poprzedni właściciel mówił mi że autko ma dwuletni akumulator więc pod tym wzgledem nie miałem zastrzeżeń. Pewnego zimowego dnia po tym kiedy golf nie chciał zakręcić postanowiłem jednak go wymienić na nowy. Na jakiś czas to pomogło (na jakiś czas) po kilku miesiącach sprawdziłem ładowanie woltomierzem i nie było zbyt ciekawie, 11,5V na 3 tys obrotów, dzisiaj wymieniłem na używane lecz sprawdzone alternator i rozrusznik. Rozrusznik dlatego że czasami nawet na naładowanym akumulatorze miał ciężko do zakręcenia. Problem polega na tym że po naładowaniu akumulatora na max i przejechaniu 15 km na prostowniku pokazuje połowę skali :-( do tego masa przy skrzyni przy kręceniu nagrzewa się do czerwoności...



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Problem z ładowaniem mk2

Post autor: wojtas46 » śr lip 18, 2012 06:09

Posprawdzaj wszystkie kable idące od aku pod kątem ich dobrego połączenia , wskazane przeczyszczenie miejsc połączeń i ich porządne dokręcenie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z ładowaniem mk2

Post autor: rysiektr » czw lip 19, 2012 11:55

Sprawdź też czy plus idący z aku na rozrusznik i z rozrusznika do alternatora. Chodzi mi o to miejsce na elektrowłączniku rozrusznika gdzie łączą się przewody.
Jak masz miernik to odpal samochód, podłącz plus miernika na gruby czerwony wychodzący z alternatora a minus na masę i zobacz jakie jest napięcie. Jak będzie dużo mniej niż 14V to regulator napięcia poszedł się jeb...ć. Jak na alternatorze będziesz miał 14V a na klemach aku wspomniane wcześniej 11.5V to znaczy, że gdzieś na kablach coś nie łączy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Problem z ładowaniem mk2

Post autor: Tomasz Bis » pt lip 20, 2012 23:17

Krzychu1510 pisze: masa przy skrzyni przy kręceniu nagrzewa się do czerwoności...
Dlatego że jest uszkodzony ,zaśniedziały w zaciskach .
Spotkałem się kiedyś z podobnym przypadkiem , po sprawdzeniu i naprawie wszystkich punktów /jak Koledzy wyżej piszą/ dalej słabo kręcił i był to 1,3 ,ale tylko z kluczyka . Po zamontowaniu oddzielnego włącznika /do rozruchu/problem zniknoł .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Krzychu1510
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 20, 2011 18:05
Lokalizacja: BaszeVWice/Gryfice

Problem z ładowaniem mk2

Post autor: Krzychu1510 » wt sie 07, 2012 17:06

Wyczyszczenie miejsca styku tego kabla masowego który się przegrzewał pomogło. Co prawda nie przykręciłem kabla w to samo miejsce bo śruba się ukręciła ale za to śruba mocowania łapy do skrzyni po oczyszczeniu jak najbardziej się do tego nadała. :) Najważniejsze że pomogło, dzięki za pomoc Panowie!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości