chyba elektrozawór

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yogi44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 19:14
Lokalizacja: Gosiewo

chyba elektrozawór

Post autor: yogi44 » czw lip 12, 2012 20:31

mk2 1.6 disel 54 konie : zaczęło sie od tego że wolne obroty spadły, i zaczęło całym samochodem trząść , stopniowo przez dłuższy okres czasu wolne obroty coraz bardziej zdychały, podczas jazdy pod duże górki przy wyrzuceniu na luz gasł silnik, dziś zgasł na dobre i mnie scholowano. Metoda doświadczalną stwierdziłem że gdy ropa idzie do pompy prosto z butelki ( nie z baku)to autko wporzo gada: wolne obroty jak trzeba , wkręca się na obroty itd. Nad zbiornikiem paliwa zaraz przy smoku jest takie coś na przewodzie paliwowym zasilającym, podejrzewam że jest to jakiś elektrozawór ( a może to jakaś pompka -nie znam się), który otwiera się po zapaleniu silnika , a zamyka po zgaszeniu. Miernik elektryczny nie wykazał żadnego prądu na przewodach dochodzących do tego elektrozaworu - albo pompki ani przed ani po zapaleniu silnika. Czy mogłby mi ktoś powiedziec co to za urządzonko, jaką rolę spełnia i kiedy powinien pojawiać się tam prąd (podejrzewam że po uruchomieniu silnika) Jakiś schemat elektryczny pomoze, może ktoś wie gdzie te przewody ida pod deską rozdzielcza ,i od czego zacząć?


[img]http://freeisoft.pl/wp-content/uploads//nowe-avatar-13.gif[/img]

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

chyba elektrozawór

Post autor: stonefree » sob lip 14, 2012 18:09

yogi44 pisze: co to za urządzonko
Oryginalnie tylko czujnik poziomu paliwa. Jeżeli masz coś założone na przewodzie paliwowym, to może ktoś modził z jakimś odcięciem paliwa i najlepszym rozwiązaniem będzie to cudo wywalić.



Awatar użytkownika
yogi44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76