Strona 1 z 2

Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: wt lip 03, 2012 09:44
autor: thuuunder
witam , wymyslilem wstawic do mk5 w miejsce zarowek halogenowych zarowki led HB4, dokupilem do tego modul automat, wszystko podlaczym jak cacy i niby dziala lecz jest problem jak popracuje silnik to po 2 minutach zaczynaja migac ledy, jak stoje bez odpalenie tego niema, zaznaczam ze podlaczylem plus ktory znalazłem w skrzynce bezp kolo silnika plus po stacyjce, probowalem takze podpinac sie pod alternator ale jest dokladnie to samo, tylko dobrze dzialaja jak podlacze pod akumulator to niemigaja, co na to poradzic?

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: wt lip 03, 2012 12:29
autor: doggie
thuuunder pisze: co na to poradzic?

wstawić taki przekaźnik i po problemie http://allegro.pl/swiatla-jazdy-dzienne ... 47248.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: wt lip 03, 2012 13:13
autor: thuuunder
mam właśnie cos takiego
http://allegro.pl/modul-automat-swiatla ... 78771.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i dziala jesli chodzi o przelaczenie ale niewiem czemu ledy migaja, bez odpalania jest ok ale jak odpali sie jest miganie

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: wt lip 03, 2012 14:00
autor: doggie
thuuunder pisze:mam właśnie cos takiego
http://allegro.pl/modul-automat-swiatla ... 78771.html" onclick="window.open(this.href);return false;
taki moduł dla ciebie skoro masz ledy jest niepotrzebny, wstaw przekaźnik
i dziala jesli chodzi o przelaczenie ale niewiem czemu ledy migaja, bez odpalania jest ok ale jak odpali sie jest miganie
temat znany i wielokrotnie poruszany, miałem w swoim golfie 5 tak samo, przekaźnik rozwiązuje problem

Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: wt lip 03, 2012 18:10
autor: skaktus
Diodowe żarówki jako światła dzienne ? Łuuu, remizowo.

Diody pewnie mrugają dlatego że dostają za wysokie napięcie w momencie pracy silnika. Chińczyk jakoś do dziś nie wie że na postoju w instalacji jest około 12V a po odpaleniu około 14,4 i to powoduje mruganie ledów.

Po 2 kto robi dzienne z halogenów, które świecą jak amerykańskie auta na mijania ?

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: śr lip 04, 2012 11:25
autor: thuuunder
doggie - a ten moduł to samo co ten przekaźnik? ja kupujac zestaw skladajacy sie z 2 zarowek led i modul myslalem ze stworze zestaw podobny do takiego jakie maja normalne swiatla dzienne te podluzne ktore maja automat w sobie, tutaj taka jest roznica chyba ze ja mam zarowki a taka jest chyba roznica ze ja mam zarowki a tam sa paski ledowe,
co wiec teraz radzisz jak to podlaczyc? wysylam ponizej zdjecie jak podlaczylem

Obrazek

skaktus - niewiem co tu remizowego bardziej remizowe to te paski ledowe dolaczone do zderzakow, swiatla zarowki ledowe zaznaczam pala sie przez 2minuty po odpaleniu a nastepnie migaja a nie odrazu

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: śr lip 04, 2012 14:24
autor: doggie
thuuunder pisze:witam , wymyslilem wstawic do mk5 w miejsce zarowek halogenowych zarowki led HB4,
pominę milczeniem fakt, że auto już nie spełnia warunków technicznych i przy kontroli drogowej dowód rejestracyjny powie baj baj

wspomniany przeze mnie przekaźnik podłączasz:

1. niebieski - plus po stacyjce
2. czarny masa
3. biały - plus z lewej lub prawej lampy ze światła mijania /ja miałem z postojówek/
4. czerwony - połączyć z plusem żarówki DRL

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: śr lip 04, 2012 18:07
autor: thuuunder
to identycznie tak samo podlacza sie ten poduł co ja mam wiec to chyba jest to samo, tylko zastanawia mnie czemu to miga?? dokladnie na 18 diód smd miga po 3 na zarowke

Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: czw lip 05, 2012 10:06
autor: conrad81
Golf 5 można spokojnie zakodować dzienne na mijania lub zmniejszając moc przeciwmgielnych do ok40% wygląda dobrze i legalnie. Bez odpustowych LEDów
Żadnego druciarstwa z przekaźnikami czy modułami z alledrogo wystarczy odrobina wiedzy podczas kodowania.

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: czw lip 05, 2012 14:09
autor: skaktus
conrad81 pisze:Golf 5 można spokojnie zakodować dzienne na mijania lub zmniejszając moc przeciwmgielnych do ok40% wygląda dobrze i legalnie. Bez odpustowych LEDów
Żadnego druciarstwa z przekaźnikami czy modułami z alledrogo wystarczy odrobina wiedzy podczas kodowania.
Legalne to i tak nie będzie bo nie ma oznaczenia RL na reflektorze. Być może w Skandynawii tak jest, u nas jest nieco inaczej.

[img]tylko%20zastanawia%20mnie%20czemu%20to%20miga??%20dokladnie%20na%2018%20diód%20smd%20miga%20po%203%20na%20zarowke[/img]

Już ci to napisałem - chińczyk myśli że 12V jest w instalacji samochodowej, i 12 V jest, ale na postoju. Jak uruchamiasz silnik masz około 14,4V, diody dostają za wysokie napięcie (źle dobrane rezystory, nie sądzę że jest tam przetwornica) i mrugają od przegrzania itp.

Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: czw lip 05, 2012 14:38
autor: conrad81
skaktus pisze:Legalne to i tak nie będzie bo nie ma oznaczenia RL na reflektorze. Być może w Skandynawii tak jest, u nas jest nieco inaczej.
a to samo z legalnością będzie z drutowaniem ledów.

proponuję zamiast trybu Skandynawskiego tryb Amerykański. Załącza tylko wybrane mijania lub przeciwmgielne w MKV z dostosowaniem jasności oraz wyłączanie ich po zaciągnięciu ręcznego. Eliminuje to odpalanie na zapalonych światłach oraz wkurzanie sąsiadów podczas dogrzewania się w aucie zimą podczas spijania browarka pod domem. Wg mnie sporo plusów i każdy diagnosta przyjmie, że było tak fabrycznie nie zauważając nic dokładanego. :okej:

Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: czw lip 05, 2012 21:37
autor: Pablo Corrado
conrad81 pisze:każdy diagnosta przyjmie, że było tak fabrycznie nie zauważając nic dokładanego
U mnie na ostatnim przeglądzie popatrzył na klosz lampy i sie zorientował.
Tylko inną kwestią jest, że jak poromawiasz sensownie to przymknie oko.

Re: Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: czw lip 05, 2012 22:12
autor: doggie
conrad81 pisze: a to samo z legalnością będzie z drutowaniem ledów.
jak się nie znasz to nie opowiadaj głupot, w teorii kodowanie "ameryka północna" bez oznaczenia RL na reflektorach jest nielegalna a ledy z oznaczeniem RL ECE 0087 to możesz nawet do syrenki czy warszawy wpakować i będzie to w 100% legalne, jeżeli spotkam cię autem z ustawieniami mijania jako światła do jazdy dziennej w trybie ameryki płn. bez oznaczeń RL na reflektorze to zatrzymam ci w świetle prawa dowód rejestracyjny - tyle w teorii

Problem przy modyfikacji ŚWIATEŁ DZIENNYCH

: pt lip 06, 2012 09:00
autor: conrad81
doggie, ...easy
W swoim opisie masz jak włączać właśnie takie głupoty i to w pierwszej kolejności opisane. Nie rozumiem Twojego ataku.
Po co dublować instalacje skoro w autach typu MKV ma się to już w pewnym standardzie.
Mam wielu klientów z tak zakodowanymi światłami i jeżdżą tak od wielu lat, żadne przeglądy ani kontrole misiaków tego im nie wytykały. Wśród klientów są też panowie z WR i nikt nie szuka dziury w całym.