gasnie silnik jak jest zimny ABF
: sob cze 23, 2012 21:50
Witam ostatnio przeprowadziłem swapa w moim mk2 na ABF poprzedni był PF w mk3 dobrze sie ten silnik sprawował po przełożeniu silnika po 2 dniach jazdy sie zaczęło lubi zgasnąć przy skrzyżowaniu lub jeśli się podjeżdża delikatnie dodając gazu i stanie sie to tez czasem zgaśnie a czasem uda mu sie podnieś obr.i miał tez nie równe obroty jakby wypady wał zapłon dzieje sie to tylko jesli jest nie rozgrzany do 90 stopni tak to zauważyłem co to moze byc ??
Wymieniłem tak na podmiankę świece, kable ,kopułkę ,palec to samo dzieje sie:/
potem sterownik,przepustnice cała kompletna i nadal to samo tylko po wymianie przepustnicy na nowszego typu jest troszkę lepiej obroty lepsze
ale problem z gaśnięciem nadal jest i tak krokowiec jest tez ok ciśnienie paliwa sprawdzone i jest ok napięcie na czujniki w przepustnicy ok na czujnik temp.płynu ok
Co jeszcze zauważyłem to jak odepnę wtyczkę od czujnika temp.płynu to obroty sie zrównają już idealnie ale znów spadają obroty bardzo słabo ale musi być odpalony bo jeśli wyłączony silnik i odpięta wtyczka nie odpali :/sonda znów cos jest nie tak bo pokazuje na jałowych około 1,30v a po prze gazowaniu czasem nawet do 2v to moze byc wina sondy ??przez to by gasł???
Wyszły takie błędy
65535-uszkodzony moduł sterujący
nie autoryzowane
19779-nie znany kod błędu
zbyt duza oporność
8224-nie znany kod błędu
zbyt duza oporność
proszę o pomoc co to może być nawet stożek wywaliłem i dalej to samo,aha jesli takie błędy wyskoczą po ponownym sprawdzeniu już sie nie pokazuja
silnik jest z 94r.września
Wymieniłem tak na podmiankę świece, kable ,kopułkę ,palec to samo dzieje sie:/
potem sterownik,przepustnice cała kompletna i nadal to samo tylko po wymianie przepustnicy na nowszego typu jest troszkę lepiej obroty lepsze
ale problem z gaśnięciem nadal jest i tak krokowiec jest tez ok ciśnienie paliwa sprawdzone i jest ok napięcie na czujniki w przepustnicy ok na czujnik temp.płynu ok
Co jeszcze zauważyłem to jak odepnę wtyczkę od czujnika temp.płynu to obroty sie zrównają już idealnie ale znów spadają obroty bardzo słabo ale musi być odpalony bo jeśli wyłączony silnik i odpięta wtyczka nie odpali :/sonda znów cos jest nie tak bo pokazuje na jałowych około 1,30v a po prze gazowaniu czasem nawet do 2v to moze byc wina sondy ??przez to by gasł???
Wyszły takie błędy
65535-uszkodzony moduł sterujący
nie autoryzowane
19779-nie znany kod błędu
zbyt duza oporność
8224-nie znany kod błędu
zbyt duza oporność
proszę o pomoc co to może być nawet stożek wywaliłem i dalej to samo,aha jesli takie błędy wyskoczą po ponownym sprawdzeniu już sie nie pokazuja
silnik jest z 94r.września