Problem z rozładowaniem się aku- gdzie znika prąd ???
: czw maja 24, 2012 23:22
Witam
Chodzi o golfa III ; 94 rok ; 1,4 benz. , samochód nie ma żadnych dodatkowych urządzeń prócz radia , tak mi na to wygląda heh . Ładowanie jest w porządku, gdy samochód postoi kilka dni bez jazdy (3-5dni) pada aku. trzeba odłączać aku na postoju. Podczas pomiaru mierniki miedzy klemą a aku. pokazuję 0,69-0,73 A cały czas . Z klemy + odchodzą 2 przewody jeden do rozrusznika drugi do skrzynki bezpieczników . Po pomiarach doszedłem tylko do tego że na przewodzie który idzie do bezpieczników jest te obciążenie j/w. Przewód wchodzi do tej całej skrzynki z bezpiecznikami i kablami i tu problem !! Przemierzyłem wszystkie gniazda bezpieczników na pobór prądu tylko w jednym jest obciążenie niewielkie 0,05-0,07 jest to bezpiecznik odpowiadający za zasilanie licznika ( zegar i suma km- świeci się cały czas nawet po wyciągnięciu kluczyka ??? ) Radio odłączyłem więc mam taki problem gdzie pozostałe 0,60 ampera które pewnie wyładowuję aku. na dłuższym postoju ??? wyjąłem wszystkie przekaźniki ,ze może jakiś przebija , ale nic ,
Co może być podłączone bezpośrednio , nie przez bezpiecznik lub przekaźnik , gdzie szukać usterki ?? Może ktoś przerabiał taki temat , proszę o pomoc , wskazówki ??
ps. autem jeździ moja dziewczyna , tym większy problem bo ....
Chodzi o golfa III ; 94 rok ; 1,4 benz. , samochód nie ma żadnych dodatkowych urządzeń prócz radia , tak mi na to wygląda heh . Ładowanie jest w porządku, gdy samochód postoi kilka dni bez jazdy (3-5dni) pada aku. trzeba odłączać aku na postoju. Podczas pomiaru mierniki miedzy klemą a aku. pokazuję 0,69-0,73 A cały czas . Z klemy + odchodzą 2 przewody jeden do rozrusznika drugi do skrzynki bezpieczników . Po pomiarach doszedłem tylko do tego że na przewodzie który idzie do bezpieczników jest te obciążenie j/w. Przewód wchodzi do tej całej skrzynki z bezpiecznikami i kablami i tu problem !! Przemierzyłem wszystkie gniazda bezpieczników na pobór prądu tylko w jednym jest obciążenie niewielkie 0,05-0,07 jest to bezpiecznik odpowiadający za zasilanie licznika ( zegar i suma km- świeci się cały czas nawet po wyciągnięciu kluczyka ??? ) Radio odłączyłem więc mam taki problem gdzie pozostałe 0,60 ampera które pewnie wyładowuję aku. na dłuższym postoju ??? wyjąłem wszystkie przekaźniki ,ze może jakiś przebija , ale nic ,
Co może być podłączone bezpośrednio , nie przez bezpiecznik lub przekaźnik , gdzie szukać usterki ?? Może ktoś przerabiał taki temat , proszę o pomoc , wskazówki ??
ps. autem jeździ moja dziewczyna , tym większy problem bo ....