Alternator 13,1 V / akumulator 12,3 V - jaka przyczyna?
: śr maja 16, 2012 10:28
Witam,
Podczas pracy silnika mam ładowanie 13,1 V, po włączeniu świateł (szybkie obroty) napięcie ładowania spada ciut poniżej 13 V.
Po zagaszeniu silnika mam napięcie na akumulatorze 12,3 V.
Pasek i kółko paska OK.
Mam pytanie - czy w tych golfach alternator zawsze ładuje 13 V, czy jest w nim jakiś mankament? Jeśli tak, to jaki najczęściej? Czy szczotki, czy regulator napięcia?
Podczas pracy silnika mam ładowanie 13,1 V, po włączeniu świateł (szybkie obroty) napięcie ładowania spada ciut poniżej 13 V.
Po zagaszeniu silnika mam napięcie na akumulatorze 12,3 V.
Pasek i kółko paska OK.
Mam pytanie - czy w tych golfach alternator zawsze ładuje 13 V, czy jest w nim jakiś mankament? Jeśli tak, to jaki najczęściej? Czy szczotki, czy regulator napięcia?