Witam wszystkich. Zakupiłem niedawno Golfa 3 Gti silnik 2.0 8v 2e Pb+LPG , problem polega na tym, że samochód odpala bez problemu, obroty falują (wiem że silnik krokowy szwankuje), jadę przez chwilę jest okej do pewnego momentu gdy samochód tak poprostu gaśnie, zapalają się kontrolki jak podczas przekręcenia kluczyka na 1-szą pozycję, przez chwile nie chce odpalić dodam że nie mogę samochodu odpalić na benzynie kręci ale nic z tego, po około 3-5 minutach samochód odpala do strzału i jak gdyby nigdy nic jadę dalej...
Czytałem wiele tematów na tym forum ale nie mogę znaleźć przyczyny. Objawy pompy paliwa, tak ale na gazie? czujnik halla był wymieniany niedawno, cewka była robiona, aparat raczej sprawny, najgorsze jest to, że nawet nie wiem od czego zacząć, gdzie szukać, oglądałem przewody wyglądają okej... Czy czujnik temperatury cieczy może mieć z tym coś wspólnego, znajomy mówił, że może wysyłać błędne dane do komputera i zalewa silnik. Jeżeli macie jakieś sugestie co sprawdzić byłbym bardzo wdzięczny, bo naprawdę denerwujące jest jak samochód gaśnie i ni chu chu nie odpala przez chwile, zastanawiam się czy to nie znowu hall? Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktoś ma pomysły od czego wogóle zacząć co sprawdzać żeby nie wymieniać sprawnych części.
Umieszczam w tym dziale ponieważ wydaje mi się że wina leży właśnie po stronie elektryki
Pozdrawiam belek880
Samochód gaśnie i przez chwilę nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Samochód gaśnie i przez chwilę nie odpala
Sprawdź czy posiadasz oryginalny alarm fabryczny zimne luty oraz sprawdź przekaźnik w polu R3 o nr 30 tez zimne luty
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Samochód gaśnie i przez chwilę nie odpala
Przepraszam za tak długą nieobecność wszystko przez brak czasu ale do rzeczy
Samochód coraz częściej gaśnie, nawet pojawił się problem z odpaleniem co prawda rzadko ale był, gdy zgaśnie nie ma iskry, pompy paliwa pracują, przekaźnik i alarm sprawdzony jest ok.
Obecnie autko stoi u elektryka co najzabawniejsze silnik pracował przez długi okres czasu i jak na złość nie zgasł ani razu, komputer nie pokazał żadnego błędu...
Cewka była wymieniana jakies 2 lata temu (napewno bo mam fakturę), jest ona firmy topran, jest możliwe żeby już nawaliła?
Mechanik mówi, że problem nie leży po stronie silnika i podzespołów tylko najzwyczajniej gubi gdzieś prąd (cokolwiek to oznacza).
Teoretycznie wszystko sprawne ale przypuszczam, że jak wsiąde i przejadę kawałek to znów zgaśnie i będę musiał szukać przyczyny samodzielnie
Hallotron chyba powinien pozostawić jakiś błąd w komputerze prawda? Był wymieniany kilka miesięcy temu...
Prosze o jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam Belek880
Okazało się że przyczyną na 99,9% będzie hall, po nagrzaniu przestaje podawać sygnał, gdy sięgo schłodzi auto zapala na dotyk tak więc nie wszystko co nowe jest dobre, jest to jakiś najtańszy zamiennik, w poniedziałek czujnik zostanie wymieniony i napiszę co i jak.
Pozdrawiam
Samochód coraz częściej gaśnie, nawet pojawił się problem z odpaleniem co prawda rzadko ale był, gdy zgaśnie nie ma iskry, pompy paliwa pracują, przekaźnik i alarm sprawdzony jest ok.
Obecnie autko stoi u elektryka co najzabawniejsze silnik pracował przez długi okres czasu i jak na złość nie zgasł ani razu, komputer nie pokazał żadnego błędu...
Cewka była wymieniana jakies 2 lata temu (napewno bo mam fakturę), jest ona firmy topran, jest możliwe żeby już nawaliła?
Mechanik mówi, że problem nie leży po stronie silnika i podzespołów tylko najzwyczajniej gubi gdzieś prąd (cokolwiek to oznacza).
Teoretycznie wszystko sprawne ale przypuszczam, że jak wsiąde i przejadę kawałek to znów zgaśnie i będę musiał szukać przyczyny samodzielnie
Hallotron chyba powinien pozostawić jakiś błąd w komputerze prawda? Był wymieniany kilka miesięcy temu...
Prosze o jakąkolwiek pomoc.
Pozdrawiam Belek880
Okazało się że przyczyną na 99,9% będzie hall, po nagrzaniu przestaje podawać sygnał, gdy sięgo schłodzi auto zapala na dotyk tak więc nie wszystko co nowe jest dobre, jest to jakiś najtańszy zamiennik, w poniedziałek czujnik zostanie wymieniony i napiszę co i jak.
Pozdrawiam
Samochód gaśnie i przez chwilę nie odpala
Cześć, widze że znalazłeś już przyczyne awarii, ale mimo to podziele się z tobą bardzo podobnym przykładem gdy chodzi o takie gaśnięcie, mój kolega też ma GTIka tatiego jak ty i też auto mu od czasu do czasu gasło jak jechał na gazie, nawet gdy gazu było sporo, a raz podobno to nawet miał taki przypadek, że ciągnął go na lince chyba ze dwa kilometry i nie mógł go odpalić, a na końcu okazało się, że jak jeździł tylko na gazie to zbiornik paliwa był prawie pusty i gdy pompa paliwa przestawała dawać ciśnienie to np. albo wogóle mu nie chciał odpalić albo podczas jazdy zaczął silnik dławić się albo szarpać, lub po prostu gasł, ja do końca nie wiem czy tak jast naprawde w każdym GTI z 2.0 silnikiem który jast zgazowany, ale mój kolega akurat tak miał, więc jak w przyszłości spotkało by cię coś podobnego (oby nie ), to może ta rada ci się przyda, pozdrawiam wszystkich VW maniaków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości