Strona 1 z 1
fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działania?
: sob maja 05, 2012 19:24
autor: dzida_
założenie:
mamy fabryczny centralny zamek (dalej zwany CZ) z fabrycznym scyzorykiem z fabryczną funkcją komfort
co się dzieje gdy:
1. wciskamy ZAMKNIJ i trzymamy go bez zwalniania:
a) zamyka CZ i domyka szyby
b) tylko zamyka CZ
c) tylko domyka szyby
2. przy zamkniętym zamku i szybach wciskamy i trzymamy OTWÓRZ:
a) otwiera CZ i odsuwa szyby
b) tylko otwiera CZ
c) tylko odsuwa szyby
Być może będę miał jeszcze dalsze pytania, ale to zależy od odpowiedzi na te 2 powyższe.
fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działania?
: sob maja 05, 2012 19:29
autor: agrala
1 B (moze byc A ale to po przerobieniu oprogramowania modulu).
2 B (moze byc A ale to po przerobieniu oprogramowania modulu).
fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działania?
: sob maja 05, 2012 19:32
autor: Qto
1. b)
2. b)
Na pytania które chcesz zadać (tak myślę) odpowiedzi znajdziesz tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=250965" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działa
: sob maja 05, 2012 19:42
autor: dzida_
no właśnie nie koniecznie tam są odpowiedzi bo ja NIE MAM fabrycznego CZ :] i scyzoryka - dopiero chcę mieć (niefabryczne) i kombinuję z konfiguracją bo chcę mieć też uchylanie z pilota
czyli jak chce w zamkniętym aucie nieco uchylić szyby to muszę nacisnąć otwórz (otworzy CZ) ponownie nacisnąć i przytrzymać OTWÓRZ (uchyli szyby) i wtedy nacisnąć ZAMKNIJ żeby zamknąć auto
dobrze kumam?
Re: fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działa
: ndz maja 06, 2012 18:56
autor: dzida_
dzida_ pisze:
no właśnie nie koniecznie tam są odpowiedzi bo ja NIE MAM fabrycznego CZ :] i scyzoryka - dopiero chcę mieć (niefabryczne) i kombinuję z konfiguracją bo chcę mieć też uchylanie z pilota
czyli jak chce w zamkniętym aucie nieco uchylić szyby to muszę nacisnąć otwórz (otworzy CZ) ponownie nacisnąć i przytrzymać OTWÓRZ (uchyli szyby) i wtedy nacisnąć ZAMKNIJ żeby zamknąć auto
dobrze kumam?
dziś się pobawiłem oryginalnym centralnym w Touaregu no i tam była w obu przypadkach opcja A) czyli sterowało szybami najpierw zamykając/otwierając CZ - i to się da zrobić w tym sterowniku co mam zamiar zamontować
ale mnie zastanowiło jeszcze jedna kwestia - obsługa bagażnika:
przy zamkniętym CZ wciśnięcie środkowego przycisku odblokowuje CZ ale tylko klapy tylniej i można wtedy z klamki normalnie otworzyć bagażnik
nie wiem czy to się tak da zrobić u Golfie IV kombi.... muszę jeszcze rozkmić schematy elektryki - może znajdę sposób.... chyba żę ktoś wie jak to zrobić ...
jakbym to wiedziałjak zrobić to bym miał scyzoryk z funkcjami jak w oryginale za znacznie niższą cenę....
fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działania?
: pn maja 07, 2012 16:57
autor: grg474
dzida_, może bys się w końcu zdecydował co masz??
dzida_ pisze:mamy fabryczny centralny zamek (dalej zwany CZ) z fabrycznym scyzorykiem z fabryczną funkcją komfort
a potem piszesz
dzida_ pisze:no właśnie nie koniecznie tam są odpowiedzi bo ja NIE MAM fabrycznego CZ :] i scyzoryka
a teraz pozostałe pytania
dzida_ pisze:czyli jak chce w zamkniętym aucie nieco uchylić szyby to muszę nacisnąć otwórz (otworzy CZ) ponownie nacisnąć i przytrzymać OTWÓRZ (uchyli szyby)
nie - w mk4 uchylenie szyb nastąpi po przytrzymaniu przycisku otwórz (pod warunkiem że grzebnąłeś w epromie komfortu) - moduły alarmów najczęściej dokładanych ni eposiadaja funkcji uchylenia szyb tylko domykania i to bez możliwości np wyłączania kiedy chcesz żeby się nie domknęły
dzida_ pisze:przy zamkniętym CZ wciśnięcie środkowego przycisku odblokowuje CZ ale tylko klapy tylniej i można wtedy z klamki normalnie otworzyć bagażnik
nie wiem czy to się tak da zrobić u Golfie IV kombi..
da się - potrzebny pilot na 3 przyciski
Z tym że od razu tłumaczę - obie moje odpowiedzi dotyczą
wyłącznie komfortu montowanego w mk4/passat b5/ seat toledo 2/ seat leon
Re: fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działa
: śr maja 09, 2012 18:42
autor: dzida_
grg474 pisze:dzida_, może bys się w końcu zdecydował co masz??
dzida_ pisze:mamy fabryczny centralny zamek (dalej zwany CZ) z fabrycznym scyzorykiem z fabryczną funkcją komfort
a potem piszesz
dzida_ pisze:no właśnie nie koniecznie tam są odpowiedzi bo ja NIE MAM fabrycznego CZ :] i scyzoryka
napisałem że to jest ZAŁOŻENIE że mam CZ i scyzoryka i zadałęm pytanie jak sę wtedy zachowa CZ.
gdybym faktycznie MIAŁ to bym nie pytał jak się zachowuje bo bym sam sa sprawdził
a teraz pozostałe pytania
dzida_ pisze:czyli jak chce w zamkniętym aucie nieco uchylić szyby to muszę nacisnąć otwórz (otworzy CZ) ponownie nacisnąć i przytrzymać OTWÓRZ (uchyli szyby)
nie - w mk4 uchylenie szyb nastąpi po przytrzymaniu przycisku otwórz (pod warunkiem że grzebnąłeś w epromie komfortu) - moduły alarmów najczęściej dokładanych ni eposiadaja funkcji uchylenia szyb tylko domykania i to bez możliwości np wyłączania kiedy chcesz żeby się nie domknęły
dzida_ pisze:przy zamkniętym CZ wciśnięcie środkowego przycisku odblokowuje CZ ale tylko klapy tylniej i można wtedy z klamki normalnie otworzyć bagażnik
nie wiem czy to się tak da zrobić u Golfie IV kombi..
da się - potrzebny pilot na 3 przyciski
Z tym że od razu tłumaczę - obie moje odpowiedzi dotyczą
wyłącznie komfortu montowanego w mk4/passat b5/ seat toledo 2/ seat leon
to już sobie wyjaśniłem eksperymentując z TOURANEM
teraz się zastanawiam nad czymś innym - chodzi o to jak będzie obsługiwać niefabryczny sterownik CZ otwieranie tylnej klapy (bo znalazłem taki sterownik ze scyzorykiem, który szyby i CZ obsłuży jak oryginalny z otwieraniem i zamykaniem):
w tym Touranie było tak z klapą, że po wciśnięciu środkowego przycisku odblokowywało CZ ale tylko dla tylnej klapy, a potem można ją było otworzyć normanie ręcznie i po zamknięciu klapy automatycznie CZ ją ryglował
nie wiem czy tu się tak da zrobić i ew. gdzie się podpiąć ... muszę polukać schematy
fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działania?
: śr maja 09, 2012 22:50
autor: grg474
dzida_ pisze:
to już sobie wyjaśniłem eksperymentując z TOURANEM
Touran to nie golf i nawet nie próbuj tego porównywać chyba że golfem 5
Re: fabryczny centralny ze scyzorykiem - jaki schemat działa
: czw maja 10, 2012 08:33
autor: dzida_
grg474 pisze:dzida_ pisze:
to już sobie wyjaśniłem eksperymentując z TOURANEM
Touran to nie golf i nawet nie próbuj tego porównywać chyba że golfem 5
wiem, ale to mi pokazało, ze ten sterownik w zakresie CZ i szyb działą jak oryginał
a jak w takim razie jest z fabrycznym otwieraniem z pilota bagaznika w golfie 4 kombi? jak to działa?