Strona 1 z 1

Tykający przekaźnik 167

: czw maja 03, 2012 12:52
autor: KoguT
Panowie szukałęm szukałęm i znalazłem kilka tematów o tym ale w żadnym nie znalazłem niczego pomocnego więc zakładam nowy.


A mianowicie.

Świerzo po swapie na 2.0 ABA

Po przekręceniu kluczyka na zapłon zaczyna mi cykać przekaźnik 167 od pompy paliwa. W momencie kiedy odpalam samochód przestaje cykać i auto odpala normalnie.
Dzisiaj podczas rozpędzania poczułem kilka takich jak by szarpnięć. Może być coś z tym przekaźnikiem że odcina pompę?
Pompa jest wymieniona na 3bary.

Czasami zdarza się że cyknie 2 razy i przestaje, czasami trzy, cztery... Ale najczęściej cyka cały czas.
Przekaźnik podmieniałem na inny i dalej to samo.

Gdzie szukać przyczyny?

Tykający przekaźnik 167

: czw maja 03, 2012 13:27
autor: Qto
Zasilanie cewki przekaźnika to +12V po stacyjce na styk 86....i masa z pinu 6 sterownika silnika na styk 85. Obadaj czy to ECU powoduje cykanie przekaźnika...czy może gdzieś jest zaśniedziały styk czy coś.

Tykający przekaźnik 167

: pt maja 04, 2012 07:32
autor: jeryk10
sprawdź dokładnie czy masz wszystkie masy sterownika silnika

Tykający przekaźnik 167

: sob maja 05, 2012 14:37
autor: KoguT
przekaźnik przestaje tykać jak odłączam czujnik położenia wału

Re: Tykający przekaźnik 167

: sob lis 09, 2019 21:14
autor: johnynl
Witam,
Mam ten sam problem co tu opisany,czy jest tu jeszcze ktoś kto mógłby podrzucić jakiś pomysł jak to rozwiązać, albo co może być przyczyną.

Re: Tykający przekaźnik 167

: pt gru 27, 2019 09:26
autor: johnynl
Przetarte kebelki z czujnika położenia wału