Strona 1 z 1

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: wt mar 27, 2012 08:46
autor: FlatcherFaS
Jak w temacie Panowie powiedzcie jak podłączyć zdalne sterowanie 2 kanałowe jak jest wejście na stały plus i minus z każdego kanału wychodzą 3 piny- wspolny On i Nc
Moje pytanie brzmi jak podpiać te 3 piny jak na nich nie znalazlem zadnego plusa czy minusa, bede wdzieczny za pomoc.
a mam cos podobnego do tego
http://allegro.pl/zdalne-sterowanie-2-k ... 98426.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: wt mar 27, 2012 09:58
autor: Mavrick
W golfach sterownie centralnego zamka odbywa przy pomocy + wiec podpinasz staly plus pod sterownik. Nastepnie plus z jednego kanalu podpinasz (w slupku przy nogach kierowcy) pod szary kabelek a drugi plus pod zielony. Ustawiasz sobie sterownik aby chodzil w trybie "chwilowy" dzieki temu jezeli masz el. szyby to przy dluzszym przytrzymaniu szybki Ci sie zamkna albo otworza...zalezy od tego ktory przycisk przytrzymasz.

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: wt mar 27, 2012 22:46
autor: FlatcherFaS
No dobra z tym ze się chciałem dowiedzieć na temat tych 3 pinów Wspólny No Nc jak je podłączyć gdzie w nich jest plus minus i po co jest ten 3 pin

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: śr mar 28, 2012 00:20
autor: Zico63b
Co do wyjaśnienia skrótów to są stosowane „N”, „NC” i „NO” a ich działanie i funkcje przedstawia rysunek. Słowo „normalnie” oznacza stan bez sygnału, bez napięcia – czyli w spoczynku. To tyle o tym.
Natomiast sterownik, ten z linku, nie jest najszczęśliwszym wyborem do sterowania centralnego zamka.
Po pierwsze, nic nie wiemy o spoczynkowym poborze prądu. Może być tak duży, ze w innych, stacjonarnych zastosowaniach odpowiedni – w samochodzie rozładuje akumulator w kilka dni. To, że jest „na” 12V nie oznacza, że mało bierze. Sterowniki projektowane do użycia jako sterowania centralnych w samochodzie mają mały pobór, odpowiedni na wielodniowy postój pojazdu.
Po drugie, brak przydatnej funkcji potwierdzenia kierunkowskazami zadziałania sterownika. Można to wykonać, wymaga jednak paru połączeń.
Po trzecie, co to za auto. Nie każde steruje się dwoma plusami.

Obrazek

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: śr mar 28, 2012 08:39
autor: FlatcherFaS
Ja nic nie mówiłem że to jest do centralnego zamka, mam taki zaworek który ma plus i minus i chce go połączyć ale nie wiem jak.
Jak możenie to wytłumaczcie mi na podstawie podłączenia żarówki do niego jak na filmiku :?)
" onclick="window.open(this.href);return false;

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: śr mar 28, 2012 09:14
autor: Mavrick
FlatcherFaS pisze:Ja nic nie mówiłem że to jest do centralnego zamka,
To do czego Ty chcesz go podlaczyc jak nie do centralnego zamka?

Jak podłączyć zdalne sterowanie

: śr mar 28, 2012 20:58
autor: Zico63b
...ale co tu jest niezrozumiałe?
Plus daje Kolega do OBU przekaźników, styk "N"; wyjście na pierwsze źródło światła czy odbiornik (żarówkę, zaworek - będzie to jego "+") na styk "NO" pierwszego z przekaźników, wyjście na drugie źródło na styk "NO" drugiego przekaźnika; masa obu odbiorników do minusa zasilania.
Wszystko jest na sześcio-"śrubkowej" listwie zaciskowej, w dodatku widać tam oznaczenia N, NC i NO. Więc jaki problem?
Potem już musi Kolega "nauczyć" sterownik w/g procedury producenta.
No i naturalnie także trzeba zasilić płytkę elektroniki, zachowując wymaganą biegunowość (zapewne też zaznaczoną na płytce - "+" i "-").