[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn wrz 27, 2010 20:03
[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
witam....kiedys czytalem o podlaczeniu alarmu do golfika...tzn potrzebne byly 2 przekazniki...teraz nasuwa sie mi pytanie??czy ktos to jeszcze robil bo chcialbym znac schemat podlaczenia......hmmm tzn najlepiej instrukcje krok po kroku...z gory dzieki
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
Skad mamy wiedziec jaki alarm montujesz?
Czy jest centralny zamek zamontowany?
Czy alarm bedzie sterowal centralnym zamkiem?
Przydal by sie schemat alarmu ktory bedzie montowany.
Czy jest centralny zamek zamontowany?
Czy alarm bedzie sterowal centralnym zamkiem?
Przydal by sie schemat alarmu ktory bedzie montowany.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: pn wrz 27, 2010 20:03
[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic120057.html" onclick="window.open(this.href);return false; tu jest schemat alarm sie nazywa anakonda i steruje centralka
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
Ten alarm "steruje minusem" centralne zamki; więc jeśli ma wysterowywać fabryczny zamek VW Golfa - faktycznie, muszą być dodane dwa przekaźniki. Jeśli Kolega będzie zakładał centralny dodatkowy, uniwersalny elektryczny - przekaźników nie potrzeba, gdyż takie zamki można dostosowywać do sterowania minusem.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
Za to nygustwo powinienes dostac ostrzezenie i zamkniecie tematu.
Nawet nie odpowiedziales na pytania i nie chcialo Ci sie dac bezposredniego linku do schematu.
Podlaczenie
Alarm: Auto:
bialy czarny z bialym paskiem przy przelaczniku kierunkowskazow
bialy czarny z zielonym paskiem przy przelaczniku kierunkowskazow
szary szary wchodzi w drzwi kierowcy (podlaczyc przez przekaznik do plusa)
brazowy zielony wchodzi w drzwi kierowcy (podlaczyc przez przekaznik do plusa)
pomaranczowy czarny przy stacyjce
jasno zielony krancowki w drzwiach - chyba brazowo-zolty
fioletowy czujnik maski i tylnej klapy
Zasilanie znajdziesz sobie sam.
Trzeba zmienic sterowanie CZ z masy na plus za pomoca 2 przekaznikow.
Nawet nie odpowiedziales na pytania i nie chcialo Ci sie dac bezposredniego linku do schematu.
Podlaczenie
Alarm: Auto:
bialy czarny z bialym paskiem przy przelaczniku kierunkowskazow
bialy czarny z zielonym paskiem przy przelaczniku kierunkowskazow
szary szary wchodzi w drzwi kierowcy (podlaczyc przez przekaznik do plusa)
brazowy zielony wchodzi w drzwi kierowcy (podlaczyc przez przekaznik do plusa)
pomaranczowy czarny przy stacyjce
jasno zielony krancowki w drzwiach - chyba brazowo-zolty
fioletowy czujnik maski i tylnej klapy
Zasilanie znajdziesz sobie sam.
Trzeba zmienic sterowanie CZ z masy na plus za pomoca 2 przekaznikow.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
[mk3] alarm plus centralny jak podlaczyc??
I kilka uwag technicznych do instrukcji.
Ad. 3: Cytat: „3”kolor czarny- masa. Podłączyć pod kierunkowskazy bądź światła pojazdu.” – wielki błąd instrukcji, bo podłączamy do blachy; zwykłej blachy nadwozia.
Ad. „4” i „6”: tu podpinamy się pod przewody czarno-zielony i czarno-biały (bez znaczenia który do którego) – są to kierunkowskazy. Do „dostania” z tyłu skrzynki bezpieczników lub jak Kolega Agrala napisał.
Ad. „7” i „8” zależy od tego co napisałem wyżej.
Ad. „9”: Przewód czarny w kostce stacyjki, po zdjęciu osłony kierownicy.
Ad. „10”: Jak nie było alarmu to włącznika pod maską nie ma a na klapie można użyć fabrycznego, rozdzielając go diodą od instalacji.
Ad. „11”: Podłączamy do wolnej złączki za skrzynką bezpieczników, przewód brązowo-żółty (z wyjątkiem wersji silnika TD).
Sposób "odwrócenia" podawanej polaryzacji, czyli zamiana minusa plusem:
Taki układ musi się zastosować DO KAŻDEGO Z DWÓCH przewodów: z "7" i z "8" z alarmu.
Ad. 3: Cytat: „3”kolor czarny- masa. Podłączyć pod kierunkowskazy bądź światła pojazdu.” – wielki błąd instrukcji, bo podłączamy do blachy; zwykłej blachy nadwozia.
Ad. „4” i „6”: tu podpinamy się pod przewody czarno-zielony i czarno-biały (bez znaczenia który do którego) – są to kierunkowskazy. Do „dostania” z tyłu skrzynki bezpieczników lub jak Kolega Agrala napisał.
Ad. „7” i „8” zależy od tego co napisałem wyżej.
Ad. „9”: Przewód czarny w kostce stacyjki, po zdjęciu osłony kierownicy.
Ad. „10”: Jak nie było alarmu to włącznika pod maską nie ma a na klapie można użyć fabrycznego, rozdzielając go diodą od instalacji.
Ad. „11”: Podłączamy do wolnej złączki za skrzynką bezpieczników, przewód brązowo-żółty (z wyjątkiem wersji silnika TD).
Sposób "odwrócenia" podawanej polaryzacji, czyli zamiana minusa plusem:
Taki układ musi się zastosować DO KAŻDEGO Z DWÓCH przewodów: z "7" i z "8" z alarmu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości