Strona 1 z 1

Airbag problem 588 n95 resistance too large

: sob mar 17, 2012 20:06
autor: varth
Witam,

Nie mogę poradzić sobie z następującym problemem:
588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) Resistance too High

Vag przy pomiarze 1 bloku pokazuje 'too large' a resztę correct. Co trzeba zrobić?
Czy można jednoznacznie stwierdzić, a jeśli tak to jak, czy to taśma łącząca poduszkę ze spiralą(clockspring) czy sama spirala czy też taśma spirala - moduł airbag? Nie uśmiecha mi się wymiana wszystkiego i eksperymentowanie...

Ewentualnie jeśli ktoś wie, kto mógłby się tym zająć (Trójmiasto) to proszę o namiary.

Airbag problem 588 n95 resistance too large

: sob mar 17, 2012 21:37
autor: agrala
Ruszyc glowa :)
Przerwa w obwodzie poduszki kierowcy.
Prawdopodobnie uszkodzona tasma badz niepodpieta poduszka.
Bierzez rezystor 2,2 Ohm i wkladzasz zamiast tasmy - patrzysz VAGiem czy da rade blad skasowac. JAk tak to podpinasz zamiast poduchy opornik - jak da rade skasowac blad to poducha do wymiany, jak nie da rady skaoswac to tasma.
Tasma - zwijak
Uklad jest taki: sterownik - przewody - tasma (zwijak) - poducha

Airbag problem 588 n95 resistance too large

: ndz mar 18, 2012 14:51
autor: varth
Dzięki za wyjaśnienie :). Czy przypadkiem tam wtyczka przed zwijakiem i za zwijakiem nie ma 4 pinów? Do których trzeba włożyć nóżki rezystora?

Sama poduszka jest na 99% sprawna, bo samochód jest u mnie od kiedy wyjechał z salonu.

Airbag problem 588 n95 resistance too large

: ndz mar 18, 2012 15:19
autor: agrala
2 lakson, 2 poducha.
Miernik w dlon i patrzysz - od strony poduchy wiadomo ktore, od strony instalacji auta dojdziesz miernikiem. Nawet bez rezystora sprawdzisz zwijak miernikiem.

Airbag problem 588 n95 resistance too large

: ndz kwie 01, 2012 16:40
autor: varth
Dokładnie tak. Wsadzony opornik przed zwijakiem wskazał na zepsuty zwijak. Po wymianie zwijaka wszystko pięknie działa. Dzięki.