Centralny zamek z pilota a z drzwi
: pt mar 16, 2012 22:23
Witam, kupiłem Borę 1.9 TDI 2001 rocznik, pilot od początku ciężko reaguje, trzeba go bardzo mocno wciskać, szczególnie przy zamykaniu. Pilot jest firmy Challenger. Nie wiem czy to oznacza, że centralny zamek nie jest w tym samochodzie oryginalny?
Dodam, że samochód nie ma i nigdy nie miał elektrycznych szyb, więc na drzwiach kierowcy nie ma guzika ryglowania drzwi od środka, ale można to zrobić wciskając dynks na drzwiach. I wtedy dziwna sprawa, bo zamykają się wszystkie oprócz tylnych lewych. Kiedy zamykam samochód z pilota, zamykają się wszystkie! Poza tym czasem jak mocniej trzasnę drzwiami po wejściu do środka, to zamykają się wszystkie zamki oprócz tych tylnych lewych.
Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Przy okazji pytanie, jak skomplikowaną operacją jest zamiana takiego kluczyka z pilotem na "scyzoryk" żeby wszystko śmigało?
Dodam, że samochód nie ma i nigdy nie miał elektrycznych szyb, więc na drzwiach kierowcy nie ma guzika ryglowania drzwi od środka, ale można to zrobić wciskając dynks na drzwiach. I wtedy dziwna sprawa, bo zamykają się wszystkie oprócz tylnych lewych. Kiedy zamykam samochód z pilota, zamykają się wszystkie! Poza tym czasem jak mocniej trzasnę drzwiami po wejściu do środka, to zamykają się wszystkie zamki oprócz tych tylnych lewych.
Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Przy okazji pytanie, jak skomplikowaną operacją jest zamiana takiego kluczyka z pilotem na "scyzoryk" żeby wszystko śmigało?