GOLF III Zacinające się obroty.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
GOLF III Zacinające się obroty.
Witam w swojej "trójce" 1.6 benzyna +lpg 94r mam problem z zacinaniem się obrotów. Aczkolwiek po dłuższym czasie szybszej jazdy ( 120 - 130km/h ) obroty zawieszają się na 3tys i nie chcą spadać. Wymieniłem silniczek krokowy na nowy ale nie oryginalny i po 2 tygodniach problem powrócił. Potem założyłem oryginalny ale używany silniczek i nadal czasami obroty się zacinają..
Wiecie co może być tego przyczyną?
Wiecie co może być tego przyczyną?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
GOLF III Zacinające się obroty.
Mialem kiedys identyczny przypadek tyle ze w 1.8
Taki tempomat sie robil
Wystarczylo przeczyscic wtyczki: ECU, hall,TPS, modul zaplonu (u Ciebie modul zaplonu w cewce wiec odpada).
Wyglada na to jakby ECU nie widzialo poprawnego sygnalu obrotow i probuje podniesc obroty silnika.
Podlacz VAGa i zobacz jakie widzi obroty w momencie wystepowania usterki.
Nie jest to wina krokowca bo krokowiec sie nie wychyla w czasie normalnej jazdy, on dziala tylko w zakresie obrotow jalowych.
Taki tempomat sie robil
Wystarczylo przeczyscic wtyczki: ECU, hall,TPS, modul zaplonu (u Ciebie modul zaplonu w cewce wiec odpada).
Wyglada na to jakby ECU nie widzialo poprawnego sygnalu obrotow i probuje podniesc obroty silnika.
Podlacz VAGa i zobacz jakie widzi obroty w momencie wystepowania usterki.
Nie jest to wina krokowca bo krokowiec sie nie wychyla w czasie normalnej jazdy, on dziala tylko w zakresie obrotow jalowych.
Re: GOLF III Zacinające się obroty.
Witam odświeżam temat mam to samo w 1,8 co to za wtyczki które mogę przeczyścić ?? Może ma ktoś zdjęcia?? u mnie obroty sporadycznie się zawieszają na 2 tys obrotów lub spadają bardzo bawoli.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
GOLF III Zacinające się obroty.
Soniak87, reset ECU, kontrola podstawy zespołu wtrskowego wzgledem szczelności, dopiero potem myślisz o uszkodzeniach TPS czy nastawnika przepustnicy, VAG może pomóc, szczegóły na forum. Brudna wtyczka może się zdarzyć ale to rzadka sprawa bo jeśli jest nienaruszona to jest szczelna
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
GOLF III Zacinające się obroty.
Czyszczenie przepustnicy nie pomogło. Mechanik kazał wymienić silniczek krokowy kupiłem nowy obroty na BP uspokoiły się na LPG dalej szalały. Gazownik zrobił reset TPS coś pomogło silnik krokowy kupiłem nie potrzebnie :-/ działa stary. Pomogło ale nie idealnie zalecił wymianę czujnika od instalacji gazowej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
GOLF III Zacinające się obroty.
Niema żadnego czujnika od LPG mogącego mieć tu znaczenia.
TPS się nie resetuje tylko sterownik silnika, zrób to sam wg opisu z forum potem pojeździj na benzynie, jeśli problem nie wróci w czasie jeźdżenia na benzynie a wróci dopiero kiedy zaczniesz na LPG to przyczyna jest jasna i opisana na forum (pomoże stały reset albo zmiana emulacji sondy). I nie kupuj co popadnie na polecenie nieduczonych mechaników bo będzie krucho w portfelu
TPS się nie resetuje tylko sterownik silnika, zrób to sam wg opisu z forum potem pojeździj na benzynie, jeśli problem nie wróci w czasie jeźdżenia na benzynie a wróci dopiero kiedy zaczniesz na LPG to przyczyna jest jasna i opisana na forum (pomoże stały reset albo zmiana emulacji sondy). I nie kupuj co popadnie na polecenie nieduczonych mechaników bo będzie krucho w portfelu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości