Strona 1 z 1

[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca

: sob mar 10, 2012 22:05
autor: Pablo20
witam

więc tak spalił mi się żarniki od Xenonu ( oczywiście z allegro) więc zamówiłem nowe żarniki do tego komplet żarówek. Posiadam TDI wiec wiadomo że dostęp jest tragiczny :banghead: Rozpocząłem montaż żeby było łatwiej wyciągnąłem akumulator co za czym idzie odkręciłem obudowę filtra i zabrałem się za żarówki wymieniłem podstawówkę na taką ale diodowa -biała. Świateł drogowych nie mogłem wymienić bo w serwisu wce wyczytałem że powinny być H1 ale mam H7 wiec odpuściłem potem zapodałem nowy żarnik. Skręciłem wszystko podpiłem aku i oczywiście zero efektu. Lampa Postojowa nie pali się żarnik też jedynie odpalają światła drogowe . Potem po całej akcji wchodzę do auta chce się przejechać a na desce pali się cały czas kontrolka ABS i (!) kontrolka hamulca ręcznego. Nie wiem co się stało i co jest nie tak i co jest przyczyną czy ta żarówka postojowa ala dioda czy coś z żarnikiem i ksenonem bo rozumiem.

Teraz to już nie wiem co się stało. Do momentu wyciągnięcia akumulatora nic się nie działo nic sie nie zapalało wszystko było ok.

Z gór dzięki za wszystkie posty

[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca

: ndz mar 11, 2012 09:10
autor: agrala
Muisz zobaczyc VAGiem o co chodzi w ABS.
Co do tej diody od postojowek to odworc ja o 180 stopni we wtyczce i powinna swiecic.

[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca

: ndz mar 11, 2012 14:45
autor: skaktus
Dody mają polaryzację - plus i minus - źle ją zamontowałeś.

Jaki masz zestaw xenonów - oryginalny czy chiński badziew ? Bo jak badziew to on może właśnie produkować błędy itp.

Re: [mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca

: ndz mar 11, 2012 17:15
autor: agrala
skaktus pisze:Jaki masz zestaw xenonów - oryginalny czy chiński badziew ? Bo jak badziew to on może właśnie produkować błędy itp.
Z postu wynika ze wczesniel bylo wszystko ok a po wymianie zarnika jest problem - wiec raczej to nie wina chinszczyzny.
Przetwornice z chinskich zestawow powoduja zaklocenia w aucie a nie zarniki.
Moze ruszyles wtyczka od absu jak bawiles sie przy lampach.

[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca

: ndz mar 11, 2012 17:52
autor: edzio
Poruszaj bezpiecznikami na akumlatorze.Nie wiem które ,chyba pierwszy i drugi od prawej,ale dwie sztuki 30A,albo wyczyść,pewnie tam problem.

Re: [mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca

: pn mar 12, 2012 22:53
autor: Pablo20
agrala pisze:Muisz zobaczyc VAGiem o co chodzi w ABS.
Co do tej diody od postojowek to odworc ja o 180 stopni we wtyczce i powinna swiecic.

Zgadza się postojowkę trzeba było obrócić o 180 :pub:
edzio pisze:Poruszaj bezpiecznikami na akumlatorze.Nie wiem które ,chyba pierwszy i drugi od prawej,ale dwie sztuki 30A,albo wyczyść,pewnie tam problem.


dokładnie tak zrobiłem poruszałem puszkę na akumulatorze a w szczególności dwa pierwsze które są od ABS :pub: i wszystko wruciło do normy

no i okazało się że nie spalił się żarnik tylko przetwornica padła :okej: