Strona 1 z 2

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: ndz mar 04, 2012 17:44
autor: rafus
Witam! mam taki problem ze wskaznik pokazuje zły poziom paliwa, strzałka jest na początku rezerwy a bak jest prawie pusty moze jest jakies 1.5l paliwa.
Wyjołem całą pompe z baku, przeczyscilem potencjometr od pływaka. Jak podlacze pompe i plywak jest na sam dol to dobrze pokazuje, a jak włoże pompe do baku to znowu strzałka idzie na początek rezerwy a powinna wskazywac prawie pusty bak. Moze to cos ma wspolnego ze w zime bardzo mało jeżdziłem i praktycznie bak był pusty. Tak wychodzi jakby plywak na samym dnie nie lezał.

mk2 1.8 RP 90r.

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: ndz mar 04, 2012 19:39
autor: stonefree
Czy jest możliwość, że jak dno baku jest wklęsłe ( do góry ) to pływak tezbędzie wyżej niz powinien?

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: ndz mar 04, 2012 20:33
autor: rafus
stonefree, czyzby bak sie powyginał od mrozów?

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: ndz mar 04, 2012 22:01
autor: stonefree
Tak domniemywam...

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: ndz mar 04, 2012 23:03
autor: rafus
az mi sie wierzyc nie chce.

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pn mar 05, 2012 11:02
autor: agrala
To sie stalo po zimie czy tak bylo wczesniej?

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pn mar 05, 2012 15:05
autor: rafus
agrala, no po zimie, wczesniej było normalnie

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pn mar 05, 2012 19:27
autor: 35i
A możę cofając oparłeś się bakiem o śnieg a opaska wtedy lekko podgięła się i tak już została i to jest powód?Zajrzyj pod samochód

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pn mar 05, 2012 21:59
autor: rafus
35i, zagladalem wszystko ok, z reszta jak snieg lezal to golfina stała nawet kilka tygodni nie ruszana

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: śr mar 07, 2012 23:02
autor: 35i
W takim razie pozostaje jakaś kalibracja pływaka ze zbiornikiem.Próbuj podgiąć nóżke pływaka lekko do góry. Po zamontowaniu sprawdz wskazania przy pustym baku oczywiście.

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: czw mar 08, 2012 21:38
autor: Johnatan
ja zrobiłem tak. Oczyściłem styki na pływaku, oczyściłem styki w płytce masowej obok skrzynki z bezpiecnzikami bo tam 1 konektor jest od pływaka.
Obrazek
postaw cały pływak na równym stole, odegnij ramie pływaka tak a żeby ramie zachaczyło o ogranicznik a pływak unosił się od dna tyle żeby sitko było zanużone... w takij pozycji podłącz to do auta. sprawdz co pokaże i jeżeli strzłka bedzie poniżej czerwonej rezerwy to jest git, możesz spróbować wyssać paliwo do 0 i zalać 5litrów i obczaić co robi wskazówka, dolać następne 5litrow i patrzeć. jak bedzie pokazywała na 10litrach końcówkę rezerwy to silnik ci nigdy nie zgaśnie jak bedziesz dojeźdzał do rezerwy.

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pt mar 09, 2012 16:29
autor: ajvan
podłącze się pod temat:) u mnie jest w drugą stronę: jak kupiłem mojego drugiego Golfa to miał pusty bak zupełnie (silnik gasł po przełączeniu na benzynę i nie odpalał później) postanowiłem więc mu przypomnieć, że jest silnikiem benzynowym i wlałem mu 95tki tak z 10 litrów i strzałka nawet z rezerwy nie wylazła:P w moim drugim jak tyle wleję to jest co najmniej ćwierć baku (tyle pokazuje)

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pt mar 09, 2012 17:30
autor: rafus
Johnatan, jak zrobi sie cieplej to wymodze tak jak napisałeś, zobaczymy co z tego wyjdzie. jak bedzie to samo to wykombinuje inna pompe i sprawdze na innej.

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

: pt mar 09, 2012 19:46
autor: Johnatan
najważniejsze jest zeby pływak nie był na dnie a pokazywał koniec czerwonego pola. Ja mam licznik który ma białą kreskę przed czerwonym polem i u mnie paliwo się kończy aż wskazówka zejdzie całkowicie z kresek wskaźnika. A dojeźdzam go maxymalnie do końca czerwonego pola.